KH Bibi skrev:
Charlotte; du følger BARE ikke med. Jeg skrev, SIDEN JEG FIK BESKED PÅ, AT DET HER FORUM SKULLE KØRE FOR ALLE, SÅ SKULLE JEG DIT OG DAT!!! Forstå det nu.
Og glem det i øvrigt, Charlotte. Du kommer aldrig til at være enig med mig. Det har du sagt, det har du givet udtryk for, så glem det. Glem det, det preller af, for jeg har givet op ifm dig.
Hvem tror du egentlig, du er??
Jeg afgør heldigvis selv, om jeg skal 'glemme det' eller ej. Jeg fortsætter selvfølgelig med at skrive, hvad jeg vil, men jeg begriber så ikke, du kan lade det prelle af i forhold til mig og ikke Nikifin - det ville godt nok gøre dette sted mere behageligt, hvis du kunne 'give op' over for hende også, lade hende passe sit og du dit - OGSÅ ved ikke at oprette tråde som denne. OGSÅ ved at erkende, at hun ligesom du 'ikke bærer nag, men bare husker afsindigt godt'...
I øvrigt har jeg aldrig sagt eller givet udtryk for, at jeg aldrig kommer til at være enig med dig - det har jeg dog været adskillige gange, ligesom vi også har kunnet debattere uenigheder på en pæn og saglig måde. Men hvis det kun går på Nikifin-kontroversen, så har du nok ret: Jeg kommer aldrig til at forstå, at du kan lade et menneske i en netdebat fylde så meget og afstedkomme så megen vrede.
Anmeld