Uha uha - har jeg egentligt sagt det tidligere!!? ;0)
- og jeg der troede, det blev en stille søndag. Man kan da heller ikke logge af nogle timer for at julehygge med familien uden, der er gang i gaden.....
M Illum - jeg kan ikke forstå, du så ikke tager kampen op og kommer med nogle interessante indlæg, vi kan debattere i i stedet for at forsvinde?
Jeg tænker, at vi kan gå langt uden om de tråde, vi ikke gider beskæftige os med og så bidrage andre steder, men noget spændende hvis det er det, vi ønsker.
- og ja til det andet 'mudderkastning' har jeg vist ikke ændret holdning. Lad tråden blive.
Jeg ved ikke Bibi og Helene, om den ene eller anden af jer får mere eller mindre skæld ud, men jeg tænker, at det vil være helt tosset at bandlyse brugere. Det er et netforum og altså ikke chikane af 'os selv'.
Jeg er jo da bestemt ikke altid begejstret for din skriveform Bibi, men så får man jo det konstateret, og livet går videre.....
Sådan har du det med Nikifin. Jeg har godt set, at du den sidste tid ikke har kommenteret i hendes tråd, men som tidligere skrevet, har du jo oprettet denne ;)
Jeg kunne godt forstå, at Helene blev irriteret over Soaps skrivemåde, men havde ikke lige set 'balladen' komme. - tænker, at I så nu har tilkendegivet, at I ikke gider kommentere hinandens indlæg, og så er den vel ikke meget længere.........
Anmeld