Charlotte; du følger BARE ikke med. Jeg skrev, SIDEN JEG FIK BESKED PÅ, AT DET HER FORUM SKULLE KØRE FOR ALLE, SÅ SKULLE JEG DIT OG DAT!!! Forstå det nu.
Koen har hørt det samme, bare at hun skulle holde sig fra mine indlæg. Det er DER hovedet rammer sømmet og forhåbentlig får det til at bløde.
Og Helene; jeg sparker igen, når jeg ligger ned. Især fra en ko, som hende, som tror hun kan gå normalt og tilfredst gennem tilværelsen, bare hun får det, som hun vil i samfundet.
Og glem det i øvrigt, Charlotte. Du kommer aldrig til at være enig med mig. Det har du sagt, det har du givet udtryk for, så glem det. Glem det, det preller af, for jeg har givet op ifm dig.
Mette; paragraffen må ikke overskrides. Men når jeg sidestilles med 'alle danskere', så bliver jeg så pissed, så jeg sveder. Især fra sådan en forbandet undermåler, som hende!
Jeg opfordrer ikke til at følge normer, men jeg retter mig fame efter landets traditioner, når jeg ankommer til det. Så skal man ikke komme her og sige, at vi ikke fatter hvad det vil sige at have børn, passe ældre, gå i vuggestue og servere sund mad for vores børn. Rettelse, jeg, mig, os og mine!
Anmeld