Så starter en ny uge snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

MetteT

Denne her uge er stille og rolig for vores vedkommende... Skønt..!! Godt nok lang tid siden vi ikk har skullet særlig meget...
Vi tar hul på Kathrines anden uge i dagpleje og det gik jo bare super fantastisk i sidste uge, så håber det fortsætter sådan.. I dag holder jeg hende dog hjemme, da de andre ska til afslutning hjemme hos et andet barn og syns de sku ha lov til at hygge sig og koncentere sig 100% om ham..  Når nu der var mulighed for at hun ku blive hjemme..

I aften ska vi til babysvømning, som bare er et hit for trunten.. Så dejligt at se hende i det vand altså..
Så sker der egentlig ikke rigtig mere i denne uge før FREDAG!!  Som er ugens højdepunkt..
Vi ska ud at passe Diana og Claus' skønne dreng Lucas..
Det glæder jeg mig til og er spændt på hvordan det går.. Men er sikker på det nok ska gå godt..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

finkedinke

Vi har heldigvis en rolig uge i denne uge. Vi har haft et ganske hektisk program de sidste to uger. Denne uge glæder jeg mig mest til at skulle til brunch med mødregruppen og til gymnastik.

Anmeld

7. september 2009

trunte89

Jeg synes der sker en hel del for os i denne uge. er næsten helt stresset bare ved tanken. 
Idag mandag skal jeg ha glasur på 500 stk muffins - Dét skal bare overståes! Stod i 6 timer igår og lavede de sidste.

Imorgen kommer min skønne veninde. Er ved at være et par uger siden vi har ses, så det glæder jeg mig til.

Onsdag kommer min dejlige mor og hjælper lidt til med det huslige ( hvis jeg ikke lige får taget mig sammen selv inden). Så kommerm min farfar og maler Saras værelse. Dejligt!
Om aftenen skal vi til gymnastik for første gang, er spændt på hvad hun siger til det.

Torsdag henter vi mor på arbejdet og spiser sammen. Så ser hun efter tøsen mens manden og jeg tager til vu-møde.

Så Fredag og weekend står på afslapning.

Anmeld

7. september 2009

Diana...

Uhh højdepunkten er helt klart at vi får dørene til vores hus så man kan jo godt sige vi får nøglen til huset   Det bliver så rart at kunne få låst af der ovre. 

Så skal vi til tyskland på fredag og shoppe til vi skal holde vores fødselsdag i næste uge, Så der kommer MetteT og hendes skønne familie og skal passe min dejlige Lucas mens vi skal til tyskland det er anden gang Lucas skal passes så jeg har lidt kriller i maven hi hi man han er heldigvis så nem så det skal nok gå... Det bare mig der er TOSSET 

For ellers skal denne uge bare overstået ha ha glæder mig til vi kommer over i huset så vi kan få RO på hverdagen for det sgu ved at være hård nu.

Kram Diana

Anmeld

7. september 2009

Lise

Det mest spændende i denne uge, er allerede overstået  Mit arbejde har fået ny adresse, så vi er flyttet til helt nyrenoverede bygninger, og hold op hvor er det bare blevet flot!!!! Nu skal vi vænne os til helt nye arbejdsgange, processer, kontormiljøer, og det HELE! Arhmen, jeg er så spændt på fremtiden - på den gode måde. Blev der dog kun en time, da jeg har fået akuttid hos lægen om 19 minutter (må hellere komme afsted snart), pga en følelse i bækkenet som om baby er på vej ud  Ikke så spændende igen. Og dog - meget spændende, på den ikke så fede måde!

På onsdag har jeg første jordemoderbesøg - lidt spændende...

Og på onsdag kommer min far, og skal bo hos os en uges tid. Min kæreste og han skal isolere vores hus, og beklæde det med lærketræ. Så vi siger snart farvel til et grimt uisoleret hus, og goddag til et pænt isoleret hus

Og NU skal jeg til lægen...

Lise 13+4

Anmeld

7. september 2009

4xGreve

Jeg glæder mig til at fåå min nye bærebar som skulle komme her i løbet af ugen, også skal Daniella prøve at sove i DPéren for første gang imorgen, ellers er det bare en stille og rolig uge her (hvilket vi er glade for)...

Anmeld

7. september 2009

Lone Jakobsen

jamen en meget stille uge her.... har ikke de store planer før på søndag hvor Rasmus skal døbes.
det er jeg til gengæld ret spændt på
men ugen startede lidt dumt med at bilen nægtede at starte så min søn kom for sent i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.