Så starter en ny uge snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Honningblomst

og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres højdepunkter bliver i den kommende uge...hvad glæder I jer til eller hvad skal bare overståes...sker der noget specielt eller ser det bare ud til at blive en uge som alle andre...så kan vi jo lige opdatere om en uge..

Min uge 37....håber på brev om forundersøgelse til jeppe, har valgt at rykke hans henvisning til gentofte da han kunne komme til undersøgelse og behandling inden for en måned...imod 3-4 mdr. i Nyk.
Så skal mine drenge starte til gymnastik tirsdag, det håber jeg de kan lide, det gik deres moar til for mange år siden...onsdag forældremøde i børnehaveklassen...midt i fodboldkamp...hmm..men altså skal jo til det møde.
Tirsdag har jeg et meget vigtigt møde og det er jeg skide nervøs ved...

Hvad med Jer...noget mere spændende end min uge??

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Ni-ko-li-ne

for os gælder det DPén... Nikoline skal prøve at have længere dage og det er vi spændte på :0)

så skal jeg have ringet til Ringe rygcenter og høre om de ikke har en tid før d. 19 okt...

Anmeld

6. september 2009

oo

uha, ja der sker potentielt meget store ting i næste uge! jeg skal scannes tirsdag, så vi kan finde ud af hvornår jeg er klar til at blive insemineret. det bliver højst sandsynligt engang i slutningen af ugen. RET spændene!

Anmeld

6. september 2009

Maise

Er sygemeldt for tiden og går derfor hjemme. Overvejer at få bestilt tid til graviditetsmassage i denne uge. Skal ses med 3 forskellige veninder ,3 forskellige dage. Havde tænkt mig at få startet op på svømning i løbet af næste weekend. Ellers ikke noget sindsoprivende.

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

Uha - Godt emne Eva...
Imorgen skal kæresten og Hunden til træning...
Tirsdag er der teori aften med hundetræner holdet..
Onsdag - Landskamp

Håber på jeg og Julie bliver raske meget hurtige...

Weekenden - Hvis vi er raske - skal vi hjælpe med at flytte en i lejlighed...
Søndag skal kæresten på vagt på stadion...

Anmeld

6. september 2009

dorthemus

Hmmm har ikke noget specielt sjovt eller spændende at se frem til i næste uge..et par aftenmøder og en kursusdag skal lige overståes. Ser mere frem til ugen efter...så den kommende uge skal bare gå HURTIGT

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bliver officiel 'chef' for en Jeg får en løntilskudsjobber på mit arbejde, som starter i morgen Jeg glæder mig. Jeg har selv haft ham til samtale og ordnet de praktiske ting og skal give ham opgaver. Det blir sjovt

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal starte op i praktikken igen efter at have været helt nede med morgenkvalme og sygmeldt mig fredag og i morgen. Nu er morgenkvalmen forsvundet så jeg har virkelig blod på tanden for at komme i gang igen og vise hvad jeg kan! Nu skal der mentalundersøges nogle pædofile, ja der skal så!!!!

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

Jeg skal starte op i praktikken igen efter at have været helt nede med morgenkvalme og sygmeldt mig fredag og i morgen. Nu er morgenkvalmen forsvundet så jeg har virkelig blod på tanden for at komme i gang igen og vise hvad jeg kan! Nu skal der mentalundersøges nogle pædofile, ja der skal så!!!!

say what!!!! jeg må vidst lige høre lidt om din proffession.......

Anmeld

6. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Benjamin og jeg skal til 5-uger undersøgelse i morgen - bliver rigtig spændende. Derudover håber jeg på at kunne få de nye vinduer  der ankom i fredags sat i mit hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.