Så starter en ny uge snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Tina2

Imorgen tidlig skal begge mine unger tjekkes ved ørelægen. Er ret sikker på begge Filucas dræn er faldet ud, og jeg synes hun siger "hva" ret ofte nu, så hun skal lige ha det tjekket.
Aner ikke om Milas' dræn er faldet ud, det skal også tjekkes:-)

Imorgen sidst på eftermiddagen starter Milas til gymnastik sammen med Thomas. Det bli'r spændende, det er jo første gang:-)
Filuca starter onsdag, det er 3. år hun skal gå:-)

Torsdag aften skal jeg med min genbo og min veninde til Milk Copenhagen, det glæder jeg mig til!!! Skal vist lige passe lidt på pengepungen, he he.....

Ellers tror jeg faktisk ikke rigtig der er nogle planer på programmet. Weekenden sku helst forblive fri, da Thomas er ved at lukke tilbygningen helt, så det skulle han gerne blive færdig med, så vi kan starte med at isolere:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Mumto3

Den midterste af børnene skal starte i børnehave. Vi har  været på besøg, men i denne uge starter vi 'indkøring'. Pyha, jeg har det SÅ skidt med at han skal i BH. Jeg synes jo at børn hører til hos deres mor (mens de er små altså!!!  kun som små!!!)  og drengene leger bare så godt sammen. Hver morgen står de op og leger og leger og plager om de ikke godt må være sammen og lege hele dagen. Men det kan de jo ikke, kun i weekenderne :-(

Derudover så fylder min svigermor 60 år og holder kæmpe fest. Jeg glæder mig, men er også nervøs, for børn og svigerbørn (mig!) skal holde fælles tale, og jeg ved ikke rigtig hvordan det skal komme til at gå.....

Anmeld

7. september 2009

Harfeletten

Åh, jeg skal op og besøge min højt elskede nevø på efterskolen, tirsdag aften - DET glæder jeg mig til. Har jo undværet ham i hele 2 uger nu 

Så står den på videoaften med bedste'kammeraten Kasper fredag, det plejer og være så hyggeligt.

Lørdag skal jeg til familietamtam (morgenmad og kaffe) inde hos mormor og morfar. Vi plejer at være mellen 20-30 stykker, og nøj hvor får vi sladderet

Ja, og så sker det jo lørdag aften .. Det jeg har talt ned til i 1½ måned .. DAM DA DAAAAAA : 
KESSLER KAAAAAMP ! 

Anmeld

7. september 2009

LotteN

Eva hvad blev der egentlig af det med den mail du skulle modtage og det møde du skulle til ang. din fremtid?? har vi hørt mere til det??

nå, men jeg glæder mig så allerede til fredag - kæresten er på kursus i 3 uger, den 1. er overstået, så nu er der to igen og han kommer kun hjem i weekenderne - og ellers så ser jeg frem til søndag hvor jeg skal ud og løbe min 3. halvmarathon!

Anmeld

7. september 2009

sarahb

En uge fyldt med oplevelser..
skal om 5 min ud af døren, isaac skal have sin første dag i dpéren.. men jeg er der jo så det bliver meget stille og roligt tror jeg så går ugen med det.
I dag efter dp kommer 2 veninder og i morgen har min veninde fødselsdag så vi skal ud og spise osv

Lørdag har min mand fødsesdag så der skal laves en fodbold kage... og søndag min elskede niece fødselsdag, der skal laves mariehøne kage og monste muffins med pink hår SÅ EN SMULE TRAVL

stort knus og held og lykke med brevet

Anmeld

7. september 2009

Valle81

Åhh, ja uge 37, hvilken uge faktisk:0)

Det jeg ser allemest frem til er NF scanning idag kl 13,15. Glæder mig, men alligevel skal det også abre overståes. Er nervøs men alligevel sikker på det nok skal gå:0)

Dernæst har de på min datters skole emneuge. De skal lave et minisamfund. Hun går i 0. klasse og glæder sig, for hun skal være frisør i dette samfund. Jeg er så spændt på at se resultatet af det hele. At høre hende fortælle. Det er lykken.

Så glæder jeg  mig til at skulle FLASHE min nye taske, som jeg har fået af min dejlige mand. Ja jeg fik faktisk to. To Oilily tasker, en til mig selv og en som pusletaske:0)

Ellers skal arbejdsugen overståes og så er der dømt weekend med skønne Asta, Kenny og bonus Sebastian. Glæder mig, selvom vi lige nu lever i flyttekasser:0) Vi flytter nemlig næste fredag:0)

God uge til alle

Christina

Anmeld

7. september 2009

Sweet1978

Jeg glæder mig til at besøge nogen af de muligt børnehaver til D inden jeg ønsker og at få besøg af en af mine nye venner herfra på fredag....

Anmeld

7. september 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Eva hvad blev der egentlig af det med den mail du skulle modtage og det møde du skulle til ang. din fremtid?? har vi hørt mere til det??

nå, men jeg glæder mig så allerede til fredag - kæresten er på kursus i 3 uger, den 1. er overstået, så nu er der to igen og han kommer kun hjem i weekenderne - og ellers så ser jeg frem til søndag hvor jeg skal ud og løbe min 3. halvmarathon!

Jo..smiler- jeg skrev skam at jeg havde modtaget en mail, men den sagde hverken det ene eller det andet...det er det møde jeg skal til i morgen, så krydsede fingre to en dag endnu..
Knus.

Anmeld

7. september 2009

TbCp

Eva skriver:

og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres højdepunkter bliver i den kommende uge...hvad glæder I jer til eller hvad skal bare overståes...sker der noget specielt eller ser det bare ud til at blive en uge som alle andre...så kan vi jo lige opdatere om en uge..

Min uge 37....håber på brev om forundersøgelse til jeppe, har valgt at rykke hans henvisning til gentofte da han kunne komme til undersøgelse og behandling inden for en måned...imod 3-4 mdr. i Nyk.
Så skal mine drenge starte til gymnastik tirsdag, det håber jeg de kan lide, det gik deres moar til for mange år siden...onsdag forældremøde i børnehaveklassen...midt i fodboldkamp...hmm..men altså skal jo til det møde.
Tirsdag har jeg et meget vigtigt møde og det er jeg skide nervøs ved...

Hvad med Jer...noget mere spændende end min uge??

Knus..

Vi starter kur op så er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå. Ellers er det bare arbejde mandag til fredag. Lørdag skal vi til den store årlige familie-komsammen i carstens familie. Vi bliver vist en 60 stk. Søndag er så bare ren afslapning

Anmeld

7. september 2009

kiroo

idage skal jeg nok ud og hente min nye kommode til alle de baby ting, jeg efter hånden harfået samlede sammen.
Men jeg glæder mig nok mest til det kage kursus jeg skal til på torsdag hvor jeg skal lave en kage til min datters sidste dag i børnehaven, på fredag. hun skal starte i ny på næste tisdag..

men tjek kage kursuset ud.. www.specialkoebmanden.dk

zafir er vidst ved at udersøge om de ikke kan lave et baby.dk kursus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.