Paris!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Pia S-vb

Min søn var ret vild med sejltur på Seinen, måske kunne det være noget? Ellers bare daske rundt. Jeg tager derned med jobbet i uge 46, så gem lige lidt shopping til mig :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

kongster-vb

Sejltur lyder fedt men det er datteren også bange for... Suk. Hun er til tider en skræmt lille én. Men som hun sagde, da hun var 4 og min mor sagde at det ikke kunne nytte at være bange for alting 'Jamen mormor, det er jeg altså heller ikke. Jeg er slet ikke bange for aberne i zoologisk have' - i et meget fornærmet tonefald :)

Anmeld

18. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har altid haft bilen med til Paris, for jeg synes der er langt mellem det hele, og det bedste ved Paris er de små snuskede sidegader hvor der er VIRKELIG fedt at rende rundt og gøre interessante fund. Vores unger har aldrig været begejstret for Paris, de synes det er for stort og for uoverskueligt, så hver gang vi spørger hvor vi skal hen, så er de altid enige om at det ikke skal være til Paris. Men Rom er de fx vilde med, og synes det er den fedeste by når vi skal holde storbyferie, og vælger faktisk også Rom fremfor badeferien :)

Anmeld

18. oktober 2010

kongster-vb

Det er det da også! Rom er fantastik for alle aldre og det er så nemt at gøre alle historierne levende for børnene. Det er helt sikkert målet for vores næste storbyferie, men da farmand har været meget i Paris er det den vi skal se i år. Ligesom vi så London for to år siden, da han arbejde der i 2 mdr.

Anmeld

18. oktober 2010

NikiFin-vb

Tag hensyn også til det http://borsen.dk/nyheder/transport/artikel/1/193569/frankrigs_lufthavne_mangler_braendstof.html

Anmeld

18. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja Nikifin, det er rigtigt. Så på en af de franske tv-stationer, at folk nu også spare på benzinen og lader bilerne stå, så måske kan Kongsters familie være så heldige at opleve Paris uden biler :) ....og få en uge ekstra der nede :laugh:

Anmeld

18. oktober 2010

kongster-vb

he - ja man kan da bare håbe på at strande dernede :)

Anmeld

18. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, JEG ville da gerne strande i Paris et par uger!!! :)

Anmeld

18. oktober 2010

NikiFin-vb

Man kan låne cykler :)

Anmeld

19. oktober 2010

als-vb

ville også gerne strande i Paris hvis det ikke var fordi at skraldemændene sympati strejker.... så lige nyhederne i går, der er skrald over alt. Og fly indrejse bliver halvveret og togrejser nedskåret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.