Halloween - fest, udsmykning m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Pia74-vb

Børnene tog afsted udklædt igår, men ellers har vi ikke de store plan. Jeg har ikke noget imod græskarhoveder ved hoveddøren, man har ikke haft tid. Jeg synes at det er hyggeligt med forskellige begivenheder som halloween, vi tager det ud af konceptet, som vi kan bruge og hygger os med det :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

MetteNB-vb

Jeg skulle have haft forberedt min yngste søns fødselsdag noget bedre!!! Jeg ville have syntes, det var festligere her omkring Halloween end der i starten af januar ;) Min niece afholdte halloween-fest i aftes. Det havde været uhyggeligt sjovt..... Her skal vi have gæster i morgen. Det er ikke en halloweenfest, men bassen har bestemt, at han skal have sit halloweenkostume på. - og vildt som tiden er fløjet. Nu er det snart nødvendigt at pille pynten ned igen......

Anmeld

30. oktober 2010

Polyp-vb

ABC skrev: [Mærkelig tendens vi har her i landet med at fejre dagen før dagen :laugh: Vi er da bare til mest mulig (u)hygge - der er da vist heller ingen andre nationer, der har hverken 2. juledag eller 2. påskedag og 2. pinsedag - i hvertfal bliver mine udenlandske (kristne eller i hvertfald kulturkristne) kolleger altid vildt begejstrede over disse 'ekstra' fridage - ligesom de forbavses over at både 24. og 31. december er fridage...men ok...så har de som regel andre dator, som vi slet ikke skænker en tanke..russerne vil jo som regel gerne have fri til deres jule i starten af januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.