Åh nej - dårlige dårlige mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Polyp-vb

eller også er det også NU du giver datteren lidt af ansvaret selv. Ved godt, at hun ikke er gammel nok til selv at så for det, men hun kan huske dig på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Ja det har du ret i... dog havde hun gjort mig opmærksom på det med troldehalen, men et par dage før, og så langt husker mor jo ikke :blush:

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

Jomen nogengange går vi af den anden dør også glemmer jeg det! Og nægter at lave TO poser med tøj! :D :D :D :D :D :D :D :D :D Ja ja jeg lærer det nok på et tidspunkt! og til Webbie: to på en uge?? Not cool du. Nu må du ikke lave flere før efter jul ;)

Anmeld

15. oktober 2010

kongster-vb

Webredaktøren skrev: Måske er det tid til at stresse en smule ned og faktisk få printet klassens ugeplan fra intranettet ud :dry: :dry: Jep! Det med at glemme alle de 'små' ting er et klart stress-symptom. I hvert fald for mig (og mange andre). En klar indikator på at I har brug for en efterårsferie hvor I ikke skal huske noget som helst

Anmeld

15. oktober 2010

Polyp-vb

...og der bliver bare så meget mere, du/I skal huske vdr juletam-tam, så en god gang nedstresning og så op på køleskabet eller hvor I nu har den slags med ugeplaner og en kalender til at skrive det ind i...den skal jo selvfølgelig hænge et overskueligt sted hvor I ser den hele tiden...du ku' jo også lægge det ind i din mail-kalender med alarm så du får så mange reminders at du er ved at drukne :laugh:

Anmeld

15. oktober 2010

als-vb

man kan købe sådan nogle tavler med en uge på, så kan ma sætte en uge ind ad gangen, f.eks. om søndagen hvad der skal huskes i løbet af den næste uge, så kan det være der er større sandsynlighed for at det bliver husket ;)

Anmeld

15. oktober 2010

Spunk-vb

Her i huset placeres hvad kan placeres op af hoveddøren. Og f.eks. madpakker der ikke kan lægges i posen aftenen i forvejen får en en post-it - også på hoveddøren. Det fungerer godt for mig men manden griner af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.