Åh nej - dårlige dårlige mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Jeg har netop været til afslutning på datterens troldeudstilling på skolen... men så havde jeg liiiige i farten glemt, at børnene hjemmefra skulle have troldehale på og gerne også troldeører - det havde jeg så lige glemt :blush: Der stod datter så som eneste trold uden hale :blush: :blush: :blush: Lynhurtigt måtte jeg med stort smil give hende mit sorte halstørklæde om maven og meget overbevisende sige: 'Se din troldehale er sort!' ... ej det holder sgu' ikke helt :S :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Kirle-vb

Webredaktøren skrev:
Jeg har netop været til afslutning på datterens troldeudstilling på skolen... men så havde jeg liiiige i farten glemt, at børnene hjemmefra skulle have troldehale på og gerne også troldeører - det havde jeg så lige glemt :blush: Der stod datter så som eneste trold uden hale :blush: :blush: :blush: Lynhurtigt måtte jeg med stort smil give hende mit sorte halstørklæde om maven og meget overbevisende sige: 'Se din troldehale er sort!' ... ej det holder sgu' ikke helt :S :angry:
Åh nej det hold er jeg også på. Sønnike har i dag fået fotos af sin sommerferie med i BH... Vi holdte i august :( Tilgengæld for at kompencere endte jeg med at lave en hel bog!! Men nej - ikke i orden!

Anmeld

13. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Åh nej dog :( Men må desværre også indrømme, at det kan ske her... ...og man render bare rundt bagefter, og føler sig som den dårligste mor i hele verden. Men altså, hvis det kun sker en gang imellem, så er det vist helt okay - prøver jeg at overbevise mig selv om :P

Anmeld

13. oktober 2010

Kirle-vb

Det prøver jeg også at overbevise mig om ;) Men det er ikke altid det går så godt...

Anmeld

13. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Nej jeg har også svært ved at slippe den dårlige samvittighed. Skriver som regel alt sådan noget ind i min kalender, så der står nogle gange en hel del :silly: Eller hænger poser på dørhåndtaget om aftenen, hvis der er noget der SKAL med næste dag. Men nogle gange glipper det alligevel :dry:

Anmeld

13. oktober 2010

Kirle-vb

Selvfølgelig glpper alt ind imellem og det skal der også være plads til, men når det kommer til min søn så skal han helst ikke opdage det så jeg kan nå at rette op på det inden det er helt galt. Det passer jo så bare slet ikke med at jeg ikke har fået lavet den sommerferiefortælling MEN og det er gerne her det går galt herhjemme vi havde ændret på hvem der skulle huske hvad og jeg er så bundstædig at jeg NÆGTER at overtage min kærestes ting så må det briste og det gjorde det så denne gang. Det var nemlig kæresten der skulle ikke udvælge billederne eller det, men det var ham der skulle lægge billederne over på en diskette, aflevere den og hente den igen. Og det tog så LAAAANG tid. Desværre. Alligevel er det mig der får den dårlige samvittighed. Pisse irriterende!!!

Anmeld

13. oktober 2010

als-vb

øv bliver helt sikkert den der mor der bare er total kikset til at husek de der 'enormt' vigtige småting. pt er hun så lille det er ligemeget men bare ideen om at skulle kreere en hale og øre er jo nok til at jeg går over i de der overspringshandlinger.....

Anmeld

14. oktober 2010

Caidas-vb

Webredaktøren skrev:
Der stod datter så som eneste trold uden hale :blush: :blush: :blush: Lynhurtigt måtte jeg med stort smil give hende mit sorte halstørklæde om maven og meget overbevisende sige: 'Se din troldehale er sort!' ... ej det holder sgu' ikke helt :S :angry:
Synes det er helt ok. Du erkender at du har glemt noget, men retter lidt op på det. Visse forældre havde bare sagt nå skidt, eller sagt det til en lærer, som ville have ansvaret for at fixe en hale + ører.

Anmeld

14. oktober 2010

Caidas-vb

Jeg er nok også et af verdens mest glemsomme mennesker - eller udsættende. Hvis ikke jeg får ordnet tingene med det samme, bliver det udsat igen og igen. Jeg startede i maj at spørge familien om de havde nogle billeder af min mand så jeg kunne lave en fotobog til hans fødselsdag i september. De afleverede alle billeder, men jeg nåede aldrig at komme igang. Han fik aldrig sin fotobog. Måske kan jeg nå det til vores sølvbryllup - om 5 år.

Anmeld

15. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Jeg er sådan en der husker enormt godt om aftenen, men ikke særlig godt om morgenen. Forstået på den måde at jeg kan sagtens pakke alt det jeg skal huske sammen om aftenen, og så alligevel forlade huset uden om morgenen. Men for snart mange år siden fandt jeg løsningen på det problem. Når jeg har pakket det jeg skal huske lægger jeg mine nøgler ned sammen med, for når de så ikke hænger på deres sædvanlige plads om morgenen, så kan jeg godt huske hvorfor. Måske det kan hjælpe andre med samme svaghed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.