Åh nej - dårlige dårlige mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

kongster-vb

Hera skrev:
Jeg er sådan en der husker enormt godt om aftenen, men ikke særlig godt om morgenen. Forstået på den måde at jeg kan sagtens pakke alt det jeg skal huske sammen om aftenen, og så alligevel forlade huset uden om morgenen. Men for snart mange år siden fandt jeg løsningen på det problem. Når jeg har pakket det jeg skal huske lægger jeg mine nøgler ned sammen med, for når de så ikke hænger på deres sædvanlige plads om morgenen, så kan jeg godt huske hvorfor. Måske det kan hjælpe andre med samme svaghed.
Dét er smart! Det vil jeg gøre. Måske kunne jeg lægge mine nøgler i børnenes lommer, så jeg bedre husker dem om morgenen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Jeg har så haft flere veninder der ikke rigtig vidste om de turde spørge hvad mine nøgler lavde i køleskabet.... Men der ligger de altså når jeg skal huske det jeg har købt til kontormorgenmaden hver 6. fredag... :unsure:

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

kongster skrev:
Hera skrev:
Jeg er sådan en der husker enormt godt om aftenen, men ikke særlig godt om morgenen. Forstået på den måde at jeg kan sagtens pakke alt det jeg skal huske sammen om aftenen, og så alligevel forlade huset uden om morgenen. Men for snart mange år siden fandt jeg løsningen på det problem. Når jeg har pakket det jeg skal huske lægger jeg mine nøgler ned sammen med, for når de så ikke hænger på deres sædvanlige plads om morgenen, så kan jeg godt huske hvorfor. Måske det kan hjælpe andre med samme svaghed.
Dét er smart! Det vil jeg gøre. Måske kunne jeg lægge mine nøgler i børnenes lommer, så jeg bedre husker dem om morgenen :)
Børnene eller deres lommer ;) :D

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

Hera skrev:
Det tror jeg at jeg vil prøve :)

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

MAMMARAZZI skrev:
Nej jeg har også svært ved at slippe den dårlige samvittighed. Skriver som regel alt sådan noget ind i min kalender, så der står nogle gange en hel del :silly: Eller hænger poser på dørhåndtaget om aftenen, hvis der er noget der SKAL med næste dag. Men nogle gange glipper det alligevel :dry:
Det med poser er vi også på. Men desværre kan madpakker ikke være i posen fra om aftenen af og så må vi hjem igen et smut ;)

Anmeld

15. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Kirle skrev:
Det med poser er vi også på. Men desværre kan madpakker ikke være i posen fra om aftenen af og så må vi hjem igen et smut ;)
Og det er så her nøglerne i køleskabet kommer ind ;)

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

Hera skrev:
Kirle skrev:
Og det er så her nøglerne i køleskabet kommer ind ;)
Ja den er jeg med på men hvad så med posen med ekstratøj, bleer, sovebamse og tæppe??? ***STREEESSSS*** :D

Anmeld

15. oktober 2010

uni-gruppe-vb

Kirle skrev:
Ja den er jeg med på men hvad så med posen med ekstratøj, bleer, sovebamse og tæppe??? ***STREEESSSS*** :D
Var det ikke den du hængte på dørhåndtaget?? :laugh: Et andet trick der bruges herhjemme er at klikke cykelhjelmen fast til gymnastiktøjet, for datteren er i den grad ekspert i at stryge ud af døren med hovedet under armen.

Anmeld

15. oktober 2010

Polyp-vb

så bli'r det altså også svært at få cykelhjelmen på ;-D

Anmeld

15. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Ja, så fulgte jeg lige op på den glemte troldehale-succes og glemte i går, at det åbenbart var bytte-foto-dag i klassen :blush: :blush: :dry: Børnene er for nyligt blevet fotograferet og skulle så hver især have de små billeder af sig selv med og bytte med hinanden - nå, det ark havde jeg så lige glemt :ohmy: Måske er det tid til at stresse en smule ned og faktisk få printet klassens ugeplan fra intranettet ud :dry: :dry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.