Føj for pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

ABC skrev:
Ordet krænkelse dækker jo også over ting som befamling eller 'bare' blufærdighedskrænkelse i form af at tage tøjet af barnet eller sige 'Du må se min, hvis jeg må se din'. Det er stadig udtryk for noget seksuelt, men er vel ikke sex som sådan. Men en overskridelse af grænser - og måske noget, som efterhånden kunne udvikle sig til noget, der endte i voldtægt.
Nemlig, lige præcis! Krænkelse plejer at være de indledene manøvre, inden det seksuelle misbrug. Dog findes der rene krænkere, der KUN krænker børn seksuelt - uden at det føre mere med sig. Men som får dem til at tage tøjet af, fotografere dem i krænkende stillinger, får børnene til at røre ved sig selv osv osv.... Der er mange typer derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

als-vb

ja og det er fandme skræmmende. Tænk alle de modbydelige typer der render runft og gør sådan. Kan simpelthen blive så harm. Så for et par år siden oprah hvor emnet var pædofili, fra den udøvendes side. Hvordan man på nettet kunne bestille begynder kits. Der var en how to...guide med. Det er fandme skræmmende. rystende. klamt og jeg ved ikke hvad. Glemmer aldrig den del der var til de helt små børn....og sætningen sidder bare i mit hoved endnu...en sut kan jo bruges mange andre steder end i munden.....(bare på engelsk, men samme budskab). Jeg var færdig, jeg tuede som en stukket. Eller til de lidt større børn hvordan man kunne lære dem at tegne, med kønsdelene, det var så klamt. Ikke nok med det var der en standard til kamera og video optagelser. Jeg var rystet og bliver det stadig når jeg tænker tilbage på det program.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.