Mit forhold til min datters far er neutralt - når jeg blir alt for venlig, falder han lynhurtigt af på den mht. aftaler, skolepenge, hente/bringe tider osv.
Så tonen er helt neutral.
Han flyttede da hun var 2 mdr., og i starten havde han kun samvær med hende her et par timer af gangen - der gik flere år, inden han havde hende til overnatning.
Da hun blev et par år blev det aftalt i amtet, at jeg skulle have hende juleaften og han nytårsaften.
Så blev det til, at han holdt jul sammen med os, men havde hende stadig nytårsaften.
Da jeg ventede nr. 2 spurgte han, om jeg kunne have vores datter nytårsaften, fordi han skulle arbejde - selvfølgelig.
Jeg sagde, at hvis han fik lidt fritid, kunne han da komme og spise med - det skal jeg da lige love for at han fik tid til :(
Han kom allerede halv seks, og blev til kl to om natten :angry:
Sidste år ville min datter gerne være her igen nytårsaften - man da han tilbød sit selskab også, sagde jeg godtnok nej tak.
Kan kun med ham i mindre portioner...
Han er efterhånden ved at være rimelig kedelig at være hos i weekenden - han sidder oppe den halve nat og spiller netpoker, og sover så det halve af dagen (så må min datter underholde sig selv) - det kan jeg mærke, at hun er ved at være træt af.
Hvis hun spørger om hun skal over til far i weekenden, og jeg så siger at det først er næste weekend - så siger hun jubii og jubler højlydt..
...ved ikke hvordan det blir, når hun blir ældre - men ved helt sikkert, at jeg aldrig har talt grimt om ham, mens hun har hørt på.
Anmeld