Er det allerede efterår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Pia74-vb

Det er så køligt om morgenen, så det rette påklædning er virkelig svært :huh: Jeg var syg et par dage sidste uge, der var jeg nødt til at tænde for varmen. Ellers klarer vi det stadig med solskensvarme her indenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Caidas-vb

Tja efter årstiden er det jo efterår fra i morgen. Jeg har stadig 3/4 lange bukser og bare tæer i skoene, men kan da godt mærke hen ad aftenen at det er ved at være koldt. Jeg har dog altid strømper med, hvis det skulle blive nødvendigt at skifte til gummistøvler. Pigerne er begyndt at ha langærmede bluser på, men stadig ingen undertrøje. Og en trøje eller vindjakke er altid med. I eftermiddags syntes jeg godt nok, at Luise gik lidt for langt. Pludselig rendte hun rundt i haven kun med underbukser: 'Det er varmt mor' Det fik hun så lov til et stykke tid, hvor efter vi alle gik ind og drak varm kakao.

Anmeld

31. august 2010

Frunett-vb

Jepper og sidder så her med ondt i halsen, hovedpine og feber :( Hmmm håber at en tur i saunaen imorgen hjælper :dry:

Anmeld

1. september 2010

Lars F-vb

Frunett skrev:
Jepper og sidder så her med ondt i halsen, hovedpine og feber :( Hmmm håber at en tur i saunaen imorgen hjælper :dry:
Æv. God bedring. Selv om efteråret officielt er startet idag var jeg nu stadig i tynd cykeltrøje her til morgen - og det var en dejlig tur. Slet ingen tegn på efterår hos os.

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Lars F skrev:
Frunett skrev:
Æv. God bedring. Selv om efteråret officielt er startet idag var jeg nu stadig i tynd cykeltrøje her til morgen - og det var en dejlig tur. Slet ingen tegn på efterår hos os.
Det var en skøn morgen i København og vejret var helt fantastisk og luften lun! Her for et par dage siden var det altså meget køligere, men i morges var helt fantastisk! Flere af dem, tak.

Anmeld

1. september 2010

Frunett-vb

Takker, det er faktisk nogle kolde morgener her i Århus, men dejlige. Den store har da hue og vanter på når vi cykler til skolen, og jeg overvejede det da selv igår morges.. Jeg elsker den kommende tid med bid i luften og høj blå himmel :cheer: Tror såmænd ikke det er vejrets skyld jeg har raget mig noget forkølelse til, derimod naboens datter der var på besøg og ret sløj i mandags :( Nå men iaften starter jeg sæsonen i vinterbadeklubben og håber en god, lang tur i saunaen kvæler alle tegn på snot og ondt i halsen, har da heldigvis ikke feber mere :lol:

Anmeld

1. september 2010

Fuzzbox-vb

Lars F skrev:
Fuzzbox skrev:
Vejret har hvertfald skiftet lynhurigt, og herhjemme gør jeg ikke andet end at nyse, Lea er ekstrem hæs, og kan knap nok snakke, og Ole er enormt snottet :S
Vi var ude og cykle en tur søndag, og tøsen kom faktisk til at fryse. Søndag aften var hun lidt varm, men det gik heldigvis over i løbet af natten. Men den stør på undertrøje fra nu af. Selv cykler jeg stadig i den tynde cykeltrøje, men jeg har haft regnjakken over et par gange.
Ja, undertrøjene er også fremme her, men for pokker, hvor blliver man da træt af det skiften - det blev over 20 grader idag, og imorges var vi nede på 13 grader... Vejret kan ikke hitte ud af, hvad pokker det skal være :angry:

Anmeld

3. september 2010

Soap-vb

http://nyhederne.tv2.dk/article/33316564/

Anmeld

3. september 2010

Laurie-vb

Smukt billede.... Nøj, det er utroligt!!!

Anmeld

3. september 2010

Kirle-vb

Ja det undrer mig ikke. Den var helt nede på 6gr her inde på Frb da jeg stod op og der var solen altså også stået op. men frost - hold da op! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.