Er det allerede efterår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Webredaktøren-vb

Til morgen sendte jeg datteren af sted med tørklæde på efter en weekend med hostende børn :angry: ... en weekend der også lige gik med at få styr på de sidste ødelagte ejendele i vores kælderrum, der blev oversvømmet pga. voldsomme regnskyl... i august :woohoo: Mon det er sikkert at sige, at nu er det blevet efterår? Og er I også ved at finde vintertøjet frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Pia S-vb

Nej da! Intet overtøj hos os endnu. Stadig bare tæer i vans (for mit vedkommende i sandaler) Det er bestemt ikke efterår - solen skinner på Rundetårn herinde i midtbyen!

Anmeld

30. august 2010

Polyp-vb

Nej nej - sommerferien venter jo lige om hjørnet!

Anmeld

30. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej da.....vi har da haft godt vejr hele weekenden med temp på lige omkring 20 grader.....og det har vi sørme igen idag :O) min den store har bare en flistrøje på om morgnen også selvom vi cykler..... Så nej nej det er sørme ikke efterår endnu her hvor jeg bor :P

Anmeld

30. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ok, her synes jeg altså også det så småt er blevet efterår - det er jo pisse koldt om morgenen!! Overtøjet venter vi lige med, men begge drenge havde tyk trøje på, og regnjakken i tasken, ligesom der også er kommet strømper på fødderne. Shorts og tynde kjoler har rykket plads med jeans og langærmede bluser, badebassinet er røget i kælderen og vi har ikke flere planer om strandture med madpakkerne......så sommeren er i hvertfald slut for vores vedkommende. Men vi håber da at der kommer en masse fede lune dage endnu! Tørklæder, vanter og skidragter og den slags kræver minusgrader. Indtil da, kører vi 'lag på lag' så de kan lægge til eller tage af, alt efter vejr, vind og humør...

Anmeld

30. august 2010

Johannamor-vb

Nej, det er langt fra efterår... men morgenerne er lidt kølige. Hos os får ungerne nu en jakke med i stedet for bare en fleecetrøje. Med begge dele er de garderede til både varmt vejr (så kan de nøjes med t-shirt), og kulde og blæst samtidigt (så tager de begge dele på). Drengen vil gerne have strømper og sko på - mens pigen har det fint med bare tæer i sko / sandaler, og det er også ok med mig.

Anmeld

30. august 2010

Soap-vb

Jeg syns nu det er pænt meget efterårs agtig, temperaturen sagde kl 5.30 i morges at der kun var 6 grader :sne: Så i hvert fald begyndende efterår, og alt for tidligt ØV

Anmeld

30. august 2010

Happymummy-vb

Jeg syntes godt nok også det var koldt - ikke bare køligt, nej, koldt - i morges. Og da jeg skal holde magisterfest i kolonihaven på lørdag, håber jeg på, at efteråret liiige holder et tilbagetog, så vi kan få noget dejligt varmt sensommervejr på terrassen... Både jeg og sønnike har haft tørklæder på under cykelturene i sidste uge, men vi har også sådan nogle sarte halse...

Anmeld

30. august 2010

Spunk-vb

I dag har vejret jo været dejligt, men ellers er jeg tilbøjelig til at sige tidligt efterår. Her er koldt og vi har allerede tændt for varmen :blush: . Hvis vi bare var os selv ville jeg klare den med sweatre og dyner i sofaen i en måneds tid endnu - bare fordi jeg er en nærigrøv, men spunken kravler jo rundt på gulvet og får kolde ben, og hun skal ikke blive syg.

Anmeld

30. august 2010

Frunett-vb

Yippie ja det er efterår, og på onsdag starter badesæsonen for mig :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.