Er det allerede efterår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Polyp-vb

ABC på lørdag bliver det helt sikkert udevejr for vi skal grille vildsvin og det tager en del timer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Laurie-vb

Frunett skrev:
Yippie ja det er efterår, og på onsdag starter badesæsonen for mig :woohoo:
Det gjorde det også for mig i tirsdags :woohoo: Men det var, i det lokale svømmeklub....

Anmeld

30. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Her er det også så småt ved at være efterår. Vi har godtnok stadig sandaler på, men tøjet er også lag på lag, så man kan justere i løbet af dagen. ...og i går blev der tændt for varmen på badeværelset - ellers var jeg ikke kommet i bad :P Synes også det er koldt om morgenen - også indenfor :(

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

Vejret har hvertfald skiftet lynhurigt, og herhjemme gør jeg ikke andet end at nyse, Lea er ekstrem hæs, og kan knap nok snakke, og Ole er enormt snottet :S Det er hvertfald de langærmet der er fundet frem her :)

Anmeld

31. august 2010

als-vb

en smule gulvvarme i badeværelset. Ellers en jakke på og lag på lag så der kan tages af og puttes på. Vi er klart stoppet med åbne vinduer i underetagen da det ellers er piv koldt når vi går nedenunder. Dog stadig åbne vinduer i soveværelserne, vi kan alle lide kolde værelser. Men ja syntes august har været meget våd og blæsende. Nogle siger september skulle blive rigtig god, men lad os nu se.

Anmeld

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

- Nemlig, Als! Et koldt soveværelse er det bedste. Her står mit vindue til soveværelset åben hele året :) Det er ligefør man skal tælle til ti om vinteren, inden man kan få taget sig sammen til at gå ind i 'dybfryseren' som familien kalder mit soveværelse. Det var så lige et sidespor. Sorry.

Anmeld

31. august 2010

als-vb

vi har dog ikke åbne vinduer om vinteren, men der er ingen varme på.

Anmeld

31. august 2010

Lars F-vb

Det har været et par kølige morgener, men den der rå efterårs-fornemmelse, den syn's jeg ikke er der. Det er bare indian summer, og lidt køligere end det nogen gange er. Her til morgen var det (i København) lækkert - lunt, masser af sol, helt perfekt til cykelturen til kontoret.

Anmeld

31. august 2010

Lars F-vb

als skrev:
vi har dog ikke åbne vinduer om vinteren, men der er ingen varme på.
Her står den på åbne vinduer i soveværelset hele året. Et af tegnene på at den kolde tid er kommet er for mig, når jeg ikke mere sover nøgen. Om vinteren ryger der lige en tshirt på om natten.

Anmeld

31. august 2010

Lars F-vb

Fuzzbox skrev:
Vejret har hvertfald skiftet lynhurigt, og herhjemme gør jeg ikke andet end at nyse, Lea er ekstrem hæs, og kan knap nok snakke, og Ole er enormt snottet :S
Vi var ude og cykle en tur søndag, og tøsen kom faktisk til at fryse. Søndag aften var hun lidt varm, men det gik heldigvis over i løbet af natten. Men den stør på undertrøje fra nu af. Selv cykler jeg stadig i den tynde cykeltrøje, men jeg har haft regnjakken over et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.