Jeg mente jo selv i lang tid af min graviditet, at alt det der med cravings eller modvilje efter/overfor visse fødevarer overhovedet ikke havde ramt mig. Og var så heldig at være næsten kvalmefri. Det var bare voldsomt oprørende og p...irriterende, at vores sædvanlige pizzaria pludselig var begyndt at putte SORTE OLIVEN (og løg :S ) på min yndlingspizza :sur: :skrap: :pisk: . At det faktisk var de sorte oliven, som i sin tid havde gjort det til min yndlingspizza var åbenbart gået tabt i væmmelsestågerne... :whistle:
Til gengæld smagte nogle bestemte æbler fra aldi fuldstændig vanvittig fantastisk. Har altid været glad for æbler, men har aldrig haft det sådan med dem før. Forsøgte at få kæresten til at forstå hvor usædvanligt himmelske de var - han syntes bare, at de smagte af æbler...
Jeg har efterhånden fundet ud af, at der var flere ting, jeg ikke brød mig om - men så det ikke som forbundet med graviditeten - det var jo fordi det lugtede og smagte frygteligt og det var pludselig uforståeligt, at noget menneske overhovedet kunne finde på at tage det i sin mund! Det havde da ikke noget med min graviditet at gøre. Lige så lidt som de der 1-2 daglige konditorkager...
Anmeld