Anti-cravings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Det er stadig mig-vb

Apropos kvalme, så hjælper det faktisk at drikke Cola - den originale. Da jeg arbejdede på kræftafdelingen anbefalede de alle patienterne at spise Lakrisal...i ved de der i ruller, det tog kvalmen endnu mere effektivt end Colaen. Jeg har heldigvis aldrig haft kvalme under mine graviditeter. Det med tomater har jeg altid haft, jeg hader tomat uanset om de er friske, hakkede, blendede, i kødsovs, som sovs på pizzaer osv.... :X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mariamiss6-vb

Mod kvalme er også de der frys-selv is fra Sun lolly (de trekantede) rigtig gode.... Jeg spiser helst kun dem med colasmag..... De var faktisk så gode, at jeg spiste 1-1½ pakke HVER dag i næsten hele min sidste graviditet ;)

Anmeld

30. august 2010

Happymummy-vb

Jeg mente jo selv i lang tid af min graviditet, at alt det der med cravings eller modvilje efter/overfor visse fødevarer overhovedet ikke havde ramt mig. Og var så heldig at være næsten kvalmefri. Det var bare voldsomt oprørende og p...irriterende, at vores sædvanlige pizzaria pludselig var begyndt at putte SORTE OLIVEN (og løg :S ) på min yndlingspizza :sur: :skrap: :pisk: . At det faktisk var de sorte oliven, som i sin tid havde gjort det til min yndlingspizza var åbenbart gået tabt i væmmelsestågerne... :whistle: Til gengæld smagte nogle bestemte æbler fra aldi fuldstændig vanvittig fantastisk. Har altid været glad for æbler, men har aldrig haft det sådan med dem før. Forsøgte at få kæresten til at forstå hvor usædvanligt himmelske de var - han syntes bare, at de smagte af æbler... Jeg har efterhånden fundet ud af, at der var flere ting, jeg ikke brød mig om - men så det ikke som forbundet med graviditeten - det var jo fordi det lugtede og smagte frygteligt og det var pludselig uforståeligt, at noget menneske overhovedet kunne finde på at tage det i sin mund! Det havde da ikke noget med min graviditet at gøre. Lige så lidt som de der 1-2 daglige konditorkager...

Anmeld

30. august 2010

Spunk-vb

Caidas skrev:
PS: nu har jeg ikke lige fulgt med i de nyeste trends, men hvad er anti-cravings. Kan ikke lige forbinde resultatet fra google med dette emne.
Det er såmænd bare et produkt af min fantasi :laugh:

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

Under Leas graviditet var det kun kaffe jeg ikke kunne klare ;) Under Oles var det leas tissebleer, og køleskabet, især ost fik mig til at gå baglæns :laugh:

Anmeld

19. november 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Blev skidt tilpas af alt i de første 6 mdr.. Droppede alt hvad der hedder fedt og sødt.. Spiste stort set kun rugbrød og frugter - især æbler, som jeg normalt ikke kan døje. Og Stig tog deodorant på, når han kom på arbejde og direkte i bad når han kom hjem.. Hvis Stig glemte at lukke bryggersdøren kunne jeg lugte hundens læderrem inde i stuen- adr! Men det værste var fakrisk ikke lugt og smag. Det var udsseendet af noget. Krummer i badeværelsesvasken, sendte mig til kummen straks. Da kvalmen gik over, blev jeg sulten af alt - sådan noget dåsemad til hunden fik min mave til at rumle af sult!!!

Anmeld

19. november 2010

Det er stadig mig-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Blev skidt tilpas af alt i de første 6 mdr.. Droppede alt hvad der hedder fedt og sødt.. Spiste stort set kun rugbrød og frugter - især æbler, som jeg normalt ikke kan døje. Og Stig tog deodorant på, når han kom på arbejde og direkte i bad når han kom hjem.. Hvis Stig glemte at lukke bryggersdøren kunne jeg lugte hundens læderrem inde i stuen- adr! Men det værste var fakrisk ikke lugt og smag. Det var udsseendet af noget. Krummer i badeværelsesvasken, sendte mig til kummen straks. Da kvalmen gik over, blev jeg sulten af alt - sådan noget dåsemad til hunden fik min mave til at rumle af sult!!!
Så kan det være den står på Jaka bov denne gang :laugh: - synes også det lugter sådan lidt hen af hundedåsemad :laugh:

Anmeld

20. november 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
dittelouisea@hotmail.com skrev:
Så kan det være den står på Jaka bov denne gang :laugh: - synes også det lugter sådan lidt hen af hundedåsemad :laugh:
Hmm, så vil jeg slet ikke sige, hvad jeg synes det ligner... :blink: :S :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.