Anti-cravings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.176 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Spunk-vb

Nu er det jo meget populært at tale om hvilke cravings man har under graviditet. Men jeg kom lige til at tænke over, at det vist også er meget normalt at blive overfølsom overfor lugte og smage. Så hvad kunne du ikke klare som du ellers plejer at kunne lide? Jeg kunne ikke spise ostepølser. Jeg var simpelthen ved at kaste op hvis jeg tog en bid af én. I en periode på 1-2 måneder var jeg nødt til holde mig for næsen hver gang jeg åbnede køleskabet eller fodrede hunden :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Elverpigen-vb

Hi hi, jeg kunne ikke lide cola, jeg syntes bare ikke at det smagte som det skulle :( Det er heldigvis overstået igen :P

Anmeld

27. august 2010

Soap-vb

Jeg har ikke kunne klare synet og duften af råt kød og udslåede æg , en gang frikadelle fars kunne virkeligt gøre det ved mig :X

Anmeld

27. august 2010

Spunk-vb

Elverpigen skrev:
Hi hi, jeg kunne ikke lide cola, jeg syntes bare ikke at det smagte som det skulle :( Det er heldigvis overstået igen :P
Den kunne jeg da godt håbe på at blive ramt af :P

Anmeld

28. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hos mig var det min lugtesans der blev ramt (HVER gang!). I mit job er der rigtig mange specielle lugte, alle sammen mere eller mindre dårlige, men når jeg ikke er gravid tænker jeg slet ikke over det. Men når jeg blev gravid, kunne jeg altså ikke klare det og lå med hovedet i skraldespanden nærmest dagen efter befrugtningen.... Synes også jeg fik en metallisk smag i munden de første måneder under alle graviditeterne.....og kunne kun børste tænder i én bestemt tandpasta.

Anmeld

28. august 2010

Soap-vb

Lå du med hovedet i skraldespanden ? :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

28. august 2010

Frede-vb

Jeg kunne ikke magte de dersens ellers hammergode sandwich/flûtes med tunsalat, som jeg plejede at købe ind i Århus midtby. Det kan jeg så godt nu, bortset fra, at jeg nu køber dem her i Næstved. En anden ting var den dressing, man kunne købe på McDonnald og hælde ud over sin salat - den gav i den grad Qualme :S Så fik jeg også alt flødeis til at smage af råddenskab... det gik så hurtigt over, da jeg fødte ;)

Anmeld

28. august 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
Lå du med hovedet i skraldespanden ? :laugh: :laugh: :laugh:
Ja, det var desværre ikke tid til at løbe ud på et toilet, så stærkt gik det!! Og skraldespande var der massere af :laugh:

Anmeld

28. august 2010

Soap-vb

Det var da godt nok oz lige til at brække sig af :X :laugh:

Anmeld

28. august 2010

Kirle-vb

Her var det også lugte. Faktisk min kærestes naturlige lugt - knap så godt - og en kollegas parfume kunne virkelig få mig til at rynke på næsen. Faktisk sad jeg til flere selskaber med en skål rå løg under næsen da det overdøvede alt andet - det virkede :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.