De mest irriterende kendiser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Polyp-vb

Re Jack: Er det ikke lige det der er den fantastisk skuespilpræstation...han SKAL jo få sindene i kog ;-) Han skulle for øvrigt være en helt igennem good guy, når man er skal optræde sammen med ham...siger min nevø på 21 , der har prøvet det et par gange ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Frunett-vb

Uha der er jo mange irriterende kendisser og semi kendisser, også flere end man liige kan huske men må tilslutte mig Carl Mar som en af de absolut topscore. Tåbelig mand der føler sig overset af kvinder :X En anden der hitter må være hende med kæmpelæberne Anni hvad hun nu hedder... Der udover bliver ( næsten )samtlige journalister på tv ganske utålelige og tåbelige at høre på når der er endeløs tomgangssnak i forbindelse med royale begivenheder :S

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

LYP skrev:
Re Jack: Er det ikke lige det der er den fantastisk skuespilpræstation...han SKAL jo få sindene i kog ;-) Han skulle for øvrigt være en helt igennem good guy, når man er skal optræde sammen med ham...siger min nevø på 21 , der har prøvet det et par gange ;-)
Den skal vi lige have uddybet - herunder, hvordan jeg får din nevø til at formidle kontakt mellem Jack og mig... Jeg synes, han er sublim. Fantastisk. Og ja, lidt sexet.

Anmeld

23. august 2010

Polyp-vb

Jack er på VIP bænken til alle LA Lakers' hjemmekampe i Staples Center - og min nevø er skuespil/sangspire, der synge National Anthem ved en del af deres hjemmekampe - og så har Jack og svøger spillet lidt ishockey sammen (med Keanu Reaves også) og da Jack jo har en halvt dansk datter, så du kan jo gøre et forsøg;-) Nevøen kalder sig Chris Dane (ikke superheldigt valg...) og kan kontaktes via sin hjemmeside chrisdane.com

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg glemte Finn Nørbygaard - hold kæft, hvor er han blevet irriterende, efter at han er blevet følsom og psykoterapeutisk og ikke bare kan finde ud af at (prøve at) være sjov! Og Peter Ingemann - ham fra Hammerslag - han render rundt og er lalleglad og overfrisk i programmet. Når jeg så ser ham på indkøb og på gaden, har han sådan nogle smalle øjne og tygger tyggegummi og ser småsur ud med det der 'Ja, jeg er kendt! - men lad være med at plage om min autograf lige nu'-blik. Som om...

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

LYP skrev:
Jack er på VIP bænken til alle LA Lakers' hjemmekampe i Staples Center - og min nevø er skuespil/sangspire, der synge National Anthem ved en del af deres hjemmekampe - og så har Jack og svøger spillet lidt ishockey sammen (med Keanu Reaves også) og da Jack jo har en halvt dansk datter, så du kan jo gøre et forsøg;-) Nevøen kalder sig Chris Dane (ikke superheldigt valg...) og kan kontaktes via sin hjemmeside chrisdane.com
Sejt! Når du ved, hvordan jeg kan kontakte Jack, siger du bare til...

Anmeld

24. august 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
LYP skrev:
Sejt! Når du ved, hvordan jeg kan kontakte Jack, siger du bare til...
Jamen dén ka' jeg da klare. Vil du i kontank med Jack Nicholson så skriver du til denne adresse.. Jack Nicholson Proteus Films, Inc. 21700 Oxnard St. Suite 400 Woodland Hills, CA 91367 USA - og han er flink til at svare, og sender både billeder og autografer!! :)

Anmeld

24. august 2010

Polyp-vb

Så vil vi gerne høre om dine 'eskapader' med Jack, Charlotte d.17, når du har været på eventyr ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.