De mest irriterende kendiser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

Spunk skrev:
Natacha Crone er åbenbart populær at hade. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg kan ikke holde hende ud. Synes nok bare at hun virker lidt kunstig.
Jeg synes hun har en lidt irriterende fremtoning....lidt for benet, lang hals, skæve tænder og for kort hår, og generelt en irriterende måde at tale på. Og jeg skammer mig over at sige sådan noget, men jeg tænker det altså! :blush: Hendes fremtoning ville passe perfekt til et apotek eller en Matas, kan næsten se hende række en pakke Biodrain diskret over disken med et smil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Soap-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Spunk skrev:
Natacha Crone er åbenbart populær at hade. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg kan ikke holde hende ud. Synes nok bare at hun virker lidt kunstig.
Jeg synes hun har en lidt irriterende fremtoning....lidt for benet, lang hals, skæve tænder og for kort hår, og generelt en irriterende måde at tale på. Og jeg skammer mig over at sige sådan noget, men jeg tænker det altså! :blush: Hendes fremtoning ville passe perfekt til et apotek eller en Matas, kan næsten se hende række en pakke Biodrain diskret over disken med et smil...
:mob: :mob: :mob: :mob:

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

NEMLIG! :pisk: Men så er der jo hende med den høje pande og meget korte hår på TV2 news, som måske også er lidt kikset ved første øjekast, men hun er simpelthen så skide dygtig at hun dermed bliver ualmindelig charmerende og en fryd at modtage sine nyheder fra. Så den vej kan det også gå!!!!! :laugh:

Anmeld

22. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Sidney Lee Masha Vang Natascha Crone Bonderøven Mange af de nye vejrværter på TV2 men specielt Jens Ringgård Christiansen...tror nok det er hans navn.......han bruger ordet øhhh i hver sætning...... Caroline Wosniacki Frederik Fetterlein Amalie (hvis hun går under at være kendt) Og med garanti mange mange flere........

Anmeld

22. august 2010

Spunk-vb

Nu ved jeg jo ikke hvilken Amalie du henviser til, men det mindede mig lige om at jeg ikke bryder mig om Amalie Dollerup. Og Sofie Lassen-Kahlke.

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg er med på at 'hade' Sidney Lee og Per Pallesen - og Amalie fra Paradise og Sofie Lassen-Kahlke. Og Pernille Aalund, ja da. Jeg vil gerne tilføje Morten Messerschmidt, ikke kun som politiker, Andrea Elisabeth Rudolph, Line Baun-Danielsen, Erik og Anni, Gigi og Sonny og deres ophav... og helt sikkert en masse flere. Jeg er vild med Anders Lund Madsen, har fået det fint med Bubber og er neutral over for Natacha Crone.

Anmeld

22. august 2010

als-vb

I den danske afdeling ham den store der er med i lad isbjørnene danse, ham faren... SIdney Lee amalie fra paradise (så dum er det bare ikke tilladt at være) hende der baronessen der tror hun er en kendis og en milliard mere udenlandske TOM klamme vamle Cruise Jack nicholson Jim carrey og en milliard andre

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Hvordan kan man IKKE lide Jack Nicholson?? Gøgereden - bedste film ever!!!

Anmeld

22. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Spunk skrev:
Nu ved jeg jo ikke hvilken Amalie du henviser til, men det mindede mig lige om at jeg ikke bryder mig om Amalie Dollerup. Og Sofie Lassen-Kahlke.
Paradise Amalie ;) hende har jeg det delme ikke godt med.....

Anmeld

22. august 2010

desirefinck-vb

Dem jeg har de største problemer med at kigge på for længe af gangen er Sidney Lee Tina lund Malou stella ( hvis man kan betegne hende for kendt) Caroline Wosniacki karl mar møller Jeg kommer sikker på flere om lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.