De mest irriterende kendiser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Spunk-vb

Heidi Nielsen skrev:
Spunk skrev:
Nu ved jeg jo ikke hvilken Amalie du henviser til, men det mindede mig lige om at jeg ikke bryder mig om Amalie Dollerup. Og Sofie Lassen-Kahlke.
Paradise Amalie ;) hende har jeg det delme ikke godt med.....
Jeg har ikke tv3. Men da jeg havde så jeg heller ikke Paradise, så dér kan jeg ikke være med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Caidas-vb

Egentlig er der ikke så mange der irriterer mig. Men nr 1 er helt klart Claus Elming og så Pelle Hvenegaard. Og hver gang Joachim B Olsen dukker op, er det lige før jeg slukker. Ulrich Thomsen har altid sådan en falsk stemmeføring, så man skulle tro han stod med manuskriptet i hænderne - irriterende. Marianne Eihilt, frå myrekryb af hendes stemme. En af de nye piger på vejret har så skinger en stemme, at vi aldrig får hørt vejrudsigten, når hun er på.

Anmeld

22. august 2010

Antons mor-vb

Mashja Vang - overgearet og alt for selvfed, uden at have noget at have det i... Susan K - hvis man overhovedet kan kalde hende en kendis....hun er simpelthen bare KLAM!!!! - og jeg fatter ikke at der er nogen der anser hende for værende lækker...helt ærligt så er hun da ikke særligt køn! Sidney Lee... han er bare patetisk... Pelle Hvenegaard - spildt talent, hvor tragisk! ALLE reality-deltagere der kun er med for at blive kendte...igen: patetisk!!! Chris Rock - jeg får tics af ham Og jeg ku blive ved... Og så er der en del TV-værter, der burde vare blevet i radioen: Mads Steffensen (kegle på TV, god i radioen), Lisbeth Østergaard (har bare ikke nok pli til TV...kan egentligt godt li hende, men der er bare for meget havnearbejder over hendes sprog og facon til TV), Andrea Rudolph er også langt bedre i radioen...og mange flere...

Anmeld

22. august 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: Sjovt men de fleste af dem i nævner, er faktisk også på min liste!! I særdeleshed Carl mar Møller, damn han er klam x en million!!!! Så engang et program han var med i, og jeg var simpelthen ved at brække mig over ham, seriøst, jeg fik kvalme af det ondeste. Og det handlede KUN om fisse, pik og dildoer, hvilket bare ikke gav mening kommende fra hans lede mund!!!!!! :mur: Men Jack Nicholson er simpelthen så herlig og hold op hvor har jeg ser Milos Formans 'Gøgereden' mange gange og grint og grædt af figuren Randle Patrick McMurphy , hvor også Louise Fletcher tog filmen op på et højere niveau som den følelskolde oversygeplejerske Mildred Ratched. TOP film!! Igen og igen :)

Anmeld

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Men Jack Nicholson er simpelthen så herlig og hold op hvor har jeg ser Milos Formans 'Gøgereden' mange gange og grint og grædt af figuren Randle Patrick McMurphy , hvor også Louise Fletcher tog filmen op på et højere niveau som den følelskolde oversygeplejerske Mildred Ratched. TOP film!! Igen og igen :)
Jeg ser den hvert år med 9. klasse i engelsk og tænker hver gang, at nu har jeg set den så tit, at jeg godt lige kan sidde og rette nogle opgaver imens - men det er umuligt, jeg SKAL se det hele. Eleverne sidder og griner af 'tosserne' de første 20 minutter - så bliver de heeelt stille - og deres øjne bliver så store som Rundetårn. Jeg har endnu ikke haft en elev, der har været upåvirket af den. Den holder 100 procent endnu! Han er da i øvrigt også rigtigt sød i den der 'As good as it gets'.

Anmeld

22. august 2010

Polyp-vb

Kirsten Lehfeldt - så slukker jeg lige med det samme - synse Søs Egelind var superdygtig teaterskuespiller da hun var ung, men nu er hun bare kolerisk og stereotyp og Natasja Crone er bare forfærdeligt uuholdelig Og så synes jeg det er brandærgerligt at vi skal brandes som land af så uintelligent en fyr som HKH Kronprinsen og hans modepåhæng uden at være antiroyal, synes bare han virker snotdum og fuldstændig uden realitetssans

Anmeld

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Men Jack Nicholson er simpelthen så herlig og hold op hvor har jeg ser Milos Formans 'Gøgereden' mange gange og grint og grædt af figuren Randle Patrick McMurphy , hvor også Louise Fletcher tog filmen op på et højere niveau som den følelskolde oversygeplejerske Mildred Ratched. TOP film!! Igen og igen :)
Jeg ser den hvert år med 9. klasse i engelsk og tænker hver gang, at nu har jeg set den så tit, at jeg godt lige kan sidde og rette nogle opgaver imens - men det er umuligt, jeg SKAL se det hele. Eleverne sidder og griner af 'tosserne' de første 20 minutter - så bliver de heeelt stille - og deres øjne bliver så store som Rundetårn. Jeg har endnu ikke haft en elev, der har været upåvirket af den. Den holder 100 procent endnu! Han er da i øvrigt også rigtigt sød i den der 'As good as it gets'.
Jaa, det er da også en rigtig sød film, og Helen Hunt er også go' i den! Men en af favorit filmene her i familen er The Bucket list, hvor Jack spiller overfor Morgan Freeman, vi så den samlet og der var IKKE et øje tørt. God og klog film!!!! :)

Anmeld

23. august 2010

Det er stadig mig-vb

LYP skrev:
Kirsten Lehfeldt - så slukker jeg lige med det samme - synse Søs Egelind var superdygtig teaterskuespiller da hun var ung, men nu er hun bare kolerisk og stereotyp og Natasja Crone er bare forfærdeligt uuholdelig Og så synes jeg det er brandærgerligt at vi skal brandes som land af så uintelligent en fyr som HKH Kronprinsen og hans modepåhæng uden at være antiroyal, synes bare han virker snotdum og fuldstændig uden realitetssans
Mht HKH Kronprins Frederik, så kan jeg simpelthen ikke forstå hvad han siger selvom jeg anstrenger mig! Jeg kan forstå hvad han siger, når han feks læser op fra en tale, men de der interviews går da ofte lidt i kage for ham :huh: Han taler jo både sort, uforstående og usammenhængende - i samme sætning! :laugh: Hvor imod hans bror er bedre til at formulerer sig mundligt. - jeg ka' nu meget godt lide dem begge på en eller anden medfølende måde, som jeg ikke kan uddybe nærmere.... ;)

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
- jeg ka' nu meget godt lide dem begge på en eller anden medfølende måde, som jeg ikke kan uddybe nærmere.... ;)
Jeg har også lidt ondt af dem - og det er bestemt medvirkende til, at jeg er så indædt modstander af kongehuset, men den diskussion er vist off-topic...

Anmeld

23. august 2010

als-vb

Kan ikke forstå i kan udholde Jack, i anger management var jeg tilsidst så tosset at jeg havde lyst til at smide tv'et ud gennem vinduet (bare et problem når man er i bio og ser den) han sætter bare mit pis total i kog, bare synet af hans mere eller mindre sindsyge udseende, hans klamme tale og er bare hele vejen igennem ulækre over spillede, dårlige præstationer.... øh... der gik det der pis vidst i kog igen... Glemte også Carl Mar Møller. Så ham i en af de der vi laver mad til hinanden (kun kendisser) program. Han er bare for klam, helt utroligt han har formået at score i hans liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.