Plastikkirurgi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Titte skrev:
Soap skrev:
Ja det kunne jeg sagtens finde på :) Jeg vil/skal både ha fjernet skind og ha lavet bryster ;)
Me too!! :P :P Og det helt uden beregning efter min operation.......... som forhåbentlig bliver i næste uge... det ved jeg på torsdag! :woohoo: :woohoo:
Held og lykke med det!! Jeg forstår godt, maveskinds-fjernelse er nødvendig efter et stort vægttab. Det er jo simpelthen overskydende hud, som ikke kan trænes på plads igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

kongster-vb

kongster SKREV:

Kunne du finde på det?

Jeg overvejer at få gjort noget ved mine øjne. Jeg har sådan noget tungt hud over øjenlågene som gør at man næsten ikke kan se mine øjenlåg og jeg ser træt ud. Det kan jeg jo ikke træne væk eller gøre noget ved, så jeg tænker på at gå under kniven. Min mor har fået det samme gjort og det ser pænt ud.

Generelt vil jeg helst forme min krop selv med mad og træning, men hvis der er noget jeg ikke kan gøre noget ved, så ville jeg bestemt få ordnet det. Dog ikke så det ser unaturligt ud a la kæmpe læber og bryster

P { margin-bottom: 0.21cm; }A.western:link { }A.ctl:link { }

Så vil jeg gerne foreslå dig, at du bør gå efter den nyeste øje behandling som jeg selv har fået. Der er en masse gode privathospitaler derude, har selv brugt Aros efter jeg fik den anbefalet af en god veninde. Jeg fik øje & vision kirurgi samt behandlinger og alting gik nemt og smertefritg og fjernede alle de mørke pletter samt cirkler omkring øjnene.

http://arosph.dk/oejenkirurgisk-klinik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.