Plastikkirurgi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
En af mine danske ex havde fået præcis det samme slags intervention. Og gjorde ham at se lidt unaturligt ud. I begyndelsen kunne jeg ikke finde hvad er det mærkelige i hans ansigt. Da jeg så billeder af ham før operationen fandt at han så meget meget bedre ud før end efter. I hver fald mere naturligt. Jeg ville ikke opfordre folk at ligge under kniven hvis man ikke har seriøse problemer med noget. Derudover at røre ved øjnene ser meget farligt ud. I hver fald er jeg bange.
Jeg synes nu, der er mange, der ser pæne ud efter at have fået opereret 'hængende' øjenlåg. Og selve øjenlågene tror jeg heller ikke, jeg ville være bange for at få opereret, men selve øjet - uha, det er jeg også bange for at lade nogen skære i og pille ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Soap-vb

Ja det kunne jeg sagtens finde på :) Jeg vil/skal både ha fjernet skind og ha lavet bryster ;)

Anmeld

22. august 2010

als-vb

kommer an på hvor venlig/uvenlig tiden er ved mig. kunne finde på at løfte brysterne, har en 80E men har været så heldig med tøsen af de ikke er faldet så meget som man kunne frygte. sidder stadig okay højt og er ikke blevet synderligt fladere. Skulle jeg få andre skavanker (øjenlåg osv) og havde pengene så ville jeg ikke være bleg for at kigge forbi en plastik kirug

Anmeld

22. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Det kommer an på hvad der skulle gøres... Som Charlotte, ville jeg heller ikke få gjort noget ved noget, som jeg selv kunne gøre noget ved. Er bange for nåle og knive, og ville aldrig gå ind i sådan noget, med mindre det var meget nødvendigt. Det er selvfølgelig en smagssag, hvad der er nødvendigt - øjenlåg fx. - det kunne for mig blive nødvendigt på et tidspunkt. ...men aldrig rynker og sådan noget - det hører med til at blive ældre. Har set flere, der har fået lavet alt for meget - de er helt udtryksløse i ansigtet :kiss:

Anmeld

22. august 2010

Antons mor-vb

Har det lidt ambivalent med kirugi...har det fint med at være helt naturlig, men er godt nok ked af den hængefold der er kommet på maven efter graviditet...jeg er desværre ikke en af dem, hvor maven sidder forholdsvis pænt bagefter...Så den kunn jeg måske godt finde på at få gjort noget ved, engang når vi har fået nr 2 og hvis den stadig er der, når jeg har tabt mig det jeg gerne vil...og det tror jeg den er. Den facon den har nu bliver sgu ikke anderledes af mindre fedt...bare slappere :( ØV! Mht øjnene har jeg allerede nu tunge øjenlåg, hvilket ligger til familien og min mor har lige fået dem lavet. Det ser da fint ud, men jeg er ikke sikker på jeg synes det er nødvendigt for mig. Og så er jeg faktisk en af dem, der kan få rettet synet gratis pga styrken...meeeen jeg synes det endu er lidt for uprøvet en procedure til at jeg vil gå under kniven...måske om 5-10 år...

Anmeld

22. august 2010

Polyp-vb

Øjenlåg får man jo også rettet for udsynets skyld ikke kun for udseendet - så jo, det ville jeg også gøre - selve øjnenen - ALDRIG, min far er blevet blind på det ene øje pga en sjusket kirurg. så hellere briller her hvis den tid kommer (igen - jeg brugte briller som barn men gør ikke nu). Skulle gentligt have haft en brystreduktion af hensyn til slidgigt i nakken, men fik så liiiige set et program hvor de viste tre kvinder hvor det var gået grueligt galt - samt selve operationen...så foreløbig har jeg brugt 5 år på at smale mod igen...og der kommer nok til at gå lang tid, hvis det overhovedet nogensinde kommer til at ske. Jeg har også verdens næstgrimmeste ar mid på maven efter hjerteoperation som syv-årig og er rigtig mangegange blevet tilbudt en gratis 'genopsprætning' da man nu har bedre teknikker til at lave det fint...meeen, nej tak!

Anmeld

23. august 2010

Spunk-vb

Jeg kender 3 der har fået laseropereret øjnene, og de er alle blevet fuldstændig normaltseende - ingen uheld. Tror at det er hvis man vælger selv at betale at man virkelig skal se sig for. Mon ikke dem det offentlige bruger er kigget efter i sømmene.

Anmeld

23. august 2010

desirefinck-vb

Jeg kunne godt finde på at få løftet mine bryster og få fjernet lidt hud der hænger hvis jeg taber mig det som jeg gerne vil.. og der regner jeg med at huden kommer til at se lidt grim ud bagefter.

Anmeld

23. august 2010

Polyp-vb

Min far brugte Frederiksberg Hospital...så deres øjenklinik skal man nok holde sig fra. Jeg fik ødelagt mit ben på Gentofte Hospitals Sportsskadeklinik, efter en banal korsbånds-/meniskskade, og havde nøje kigget på rapporter om stafylikokker etc, men fejloperationer i hobetal hørte jeg først om, da jeg skulle udredes på Amager Hospital, så tror det er lidt hip som hap om det er privat eller offentligt hvis det er forholdsvis standardiserede ting

Anmeld

23. august 2010

Titte-vb

Soap skrev:
Ja det kunne jeg sagtens finde på :) Jeg vil/skal både ha fjernet skind og ha lavet bryster ;)
Me too!! :P :P Og det helt uden beregning efter min operation.......... som forhåbentlig bliver i næste uge... det ved jeg på torsdag! :woohoo: :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.