Jeg kunne sagtens finde på at få elimineret nogle rynker, når det engang kommer så vidt. Indtil videre er det heldigvis ikke nødvendigt, men når tiden uundgåeligt kommer, kunne jeg godt finde på at få gjort noget ved hængende øjenlåg, rynker omkring mund og øjne og i panden, og hvor de ellers indtræffer.
Jeg ved ikke, om jeg ville turde at få en ansigtsoperation... det ser klamt ud, når man ser det på tv, men det er nok ligesom ved en fødsel, hvor det er værst at stå ved siden at at kigge på.
Når man er kommet op i 40'erne er det forresten sjovt at se, hvor forskelligt vi ældes. Det er i hvert fald tydeligt at se, at rygere og solbadere ældes hurtigere - og så har generne vel også noget at skulle have sagt.
Selv er jeg, hvad huden angår, heldigt anlagt (men ikke hvad krop og knogler angår :S ). Min far, søster og jeg er altid blevet skudt til at være yngre end vi er, men ikke min mor. Hun så hurtigt gammel ud, hvorimod min far nærmest gik i graven som 82-årig uden en rynke - ok, lidt overdrevet, men alligevel... Åh, hvorfor kan man ikke også bare leve uendeligt og uden alderdommens tegn :silly:
Anmeld