Der er faktisk ingen der tænker over at mine børn er blandede, dette skyldes tildels (tror jeg), at de er blonde, ham på syv har grønne øjne og er hvid håret om sommeren, den yngre bror har også lyst hår om sommeren, og det samme gælder datteren...folk bliver faktisk overrasket når jeg fortæller, at deres Far er fra Libanon, for de mangler ligesom farvestoffet :laugh:
Mine tre ældste børn er mørkere og ligner mere perkere (prøver om jeg kan finde et billede senere).
Jeg har aldrig været udefor noget diskriminerende som amerikaner, men jeg er jo også halv dansk og taler dansk til perfektion, og er bare en del af mængden.
Min kæreste har oplevet megen racisme, men er ikke den klynkende type og véd godt, at rigtig mange udlændinge ødelægger det for alle de gode, ved at være nogle rigtig dumme og indskrænkede svin, som i virkeligheden ville passe bedre ind i det land de engang forlod.
Min kæreste er dansk statsborger, men taler edderhakkeme dårligt dansk på trods af, at han har boet her snart 30 år, jeg har slet ikke tålmodighed til at kommunikerer med ham på dansk (og dét er så nok fejlen!) :) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/063.JPGDet er så en af mine ældste, lidt mørkere sønner :)
De har aldrig været udefor noget racistisk, og har både danske venner og udenlandske...
Anmeld