Min mand skal have at vide, at nu skal der gøres rent på toilettet/støvsuges i stuen osv., men så gør han det også. Jeg VED, at han ikke lærer at få øje på det af sig selv - og har lært at leve med, at det skal skæres ud i pap for ham. Heldigvis opfatter han mig ikke som sur af den grund, men det skulle han også bare lige prøve på at antyde!!
Jeg gider ikke bruge resten af mit liv på at prøve at ændre ham, og så længe, han 'makker ret' og gør tingene, når jeg beder ham om det, kan jeg leve med det.
Noget, jeg ville blive meget mere såret over, var, hvis han ikke var interesseret i min mave, da jeg var gravid. Jeg ville virkelig føle mig ensom og overset, hvis vi ikke var to om at glæde os og følge med i graviditeten. Omvendt, så ved jeg godt, at det ikke føles 'rigtigt', hvis han ikke af sig selv viser interesse, men kun gør det, fordi du beder ham om det.
Det ved jeg simpelthen ikke, hvordan man gør noget ved - men var det mig, ville jeg slet ikke kunne lade være med at tude og fortælle ham, hvor svigtet, jeg følte mig. Så måtte hans reaktion afgøre, om jeg syntes, det var 'bæredygtigt' at fortsætte samlivet.
Er han opsat på at blive far, eller er det primært dit ønske?
Anmeld