Nogen der vil med på kursus den 10???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

grinbidderen

kiroo skriver:

jeg er sat til d. 16 okt.. men en anden gang ville jeg nok gerne med igen.
hvis kagen kan fryses kunne det måske blive den flotteste fødselsdagskage.. hihi

jeg mener faktisk det er d.27 nu efter jeg lige fik set datoen igen... men der er baby jo alligevel meget meget lille så du ville nok ik være væk 3 timer.. men en anden god gang så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

kiroo

så har jeg bestilt og betalt, og fået lokkede min kære nabo med også.. glæder mig bare, det var lge før jjeg og bestilte til at lave barndåbskage hehe, men hun er ikke en gang kommet ud endnu, og det er først til marts..

Anmeld

6. september 2009

ChatH

Super Kiroo så bestiller jeg også så kan vi jo evt mødes derinde

Ihh det bliver altså super godt

Knus fra mig

Anmeld

6. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Nu må vi se

Jeg har i hvertfald skrevet til dem, om de har lyst til at holde et kursus specielt for baby.dk's kageklub. Så må vi se, hvad de siger

Det lyder bare super - jeg vil rigtigt gerne med...

Anmeld

6. september 2009

grinbidderen

Chatarina skriver:

Super Kiroo så bestiller jeg også så kan vi jo evt mødes derinde

Ihh det bliver altså super godt

Knus fra mig

hey er i så kun jer 2 der skal med her inden fra og en en nabo? eller er der flere der har meldt at de vil med?+ det kunne godt være jeg kom alligevel...

Anmeld

6. september 2009

kiroo

det er jo et åbent kursus, så der kommer nok andre, ved bare ikke om der kommer flere her inde fra, men syntes detkunne være hyggeligt hvis der kom flere.. men regner med lige at ringe til dem i morgen og hører nærmere..

kage kage kager... mums muhaha

Anmeld

6. september 2009

grinbidderen

kiroo skriver:

det er jo et åbent kursus, så der kommer nok andre, ved bare ikke om der kommer flere her inde fra, men syntes detkunne være hyggeligt hvis der kom flere.. men regner med lige at ringe til dem i morgen og hører nærmere..

kage kage kager... mums muhaha

ja der kommer jo nok andre osse, men skal bare finde ud af hva vi gør med vores søn fordi så blir jeg i kbh fra torsdag til fredag men knægten er syg og hvis han stadigvæk ik ska i dp fredag har vi 1 problem, så finder ud af det.. ville jo vild gerne med...

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Det lyder bare super - jeg vil rigtigt gerne med...

Fedt Jeg skal nok sige, når jeg får snakket med dem og får atvide, hvor mange der skal være på et hold
Så vender jeg tilbage.

Anmeld

7. september 2009

ChatH

HMMM ØV igår aftes da jeg skulle melde mig til ja så var alt optaget((((((( Så nu må jeg vente til en anden gang...

Ritgig god tur Kiroo

Anmeld

7. september 2009

kiroo

Chatarina skriver:

HMMM ØV igår aftes da jeg skulle melde mig til ja så var alt optaget((((((( Så nu må jeg vente til en anden gang...

Ritgig god tur Kiroo

ej hvor øv... så siger du lige til næste gang, så må jeg snyde manden lidt, har sagt jeg ville afsted igen d.4 marts, så jeg kan lave barnedåbskagen..

kitt 34+4 nu er det snart... ( de siger jo jeg ikke går tiden ud, maven er faldet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.