Nogen der vil med på kursus den 10???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. september 2009

ChatH

hejsa, Nogen der vil med på kagekursus i rødovre den 10. september? vill rigtig gerne afsted

Knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

mariamiss6

kunne man få lidt flere oplysninger om det???? evt. et link eller hvad du kan finde..... det har jo vel en pris, og tidsrum og meget andet praktisk der kunne være rart at vide....

Anmeld

5. september 2009

ChatH

Sorry, selvfølgelig.

information her:

http://www.specialkoebmanden.dk/shop.asp?action=productview&id=2&category=82

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

Chatarina skriver:

Sorry, selvfølgelig.

information her:

http://www.specialkoebmanden.dk/shop.asp?action=productview&id=2&category=82

Hvad er prisen? Der står 0 kroner på siden men i beskrivelsen lyder det som om det koster noget? (går udfra du er et omvandrende leksikon indenfor området)

Anmeld

5. september 2009

kiroo

jeg ville rigtig gerne med, bor selv i rødovre, men skal lige tjekke det med barnepige, og syntes ikke jeg kunne finde et kursus d. 10.?

Anmeld

5. september 2009

ChatH

Altså på min side kommer der priser frem, men det koster 350kr og så får man sin kage med hjem

Det er sådan et kursus hvor man lærer at pynte rigtig fint- hvis i forstår. det kursus der er den 10 er nummer 4 nedefra. altså når listen med kurser er slut og så 4 op Håber det var til at forstå????

Anmeld

5. september 2009

kiroo

fandt det.. hehe

jeg tror bestemt jeg er frisk, skal bare lige vende det med manden, men passer fint min datter har sidste dag i BH så hun skal have kage med fredag..

bor du i nærheden?

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

Chatarina skriver:

Altså på min side kommer der priser frem, men det koster 350kr og så får man sin kage med hjem

Det er sådan et kursus hvor man lærer at pynte rigtig fint- hvis i forstår. det kursus der er den 10 er nummer 4 nedefra. altså når listen med kurser er slut og så 4 op Håber det var til at forstå????

Jeg tror da jeg vil prøve at undersøge om det kunne arrangeres i Jylland. Kunne være så sjovt. Og 350 er egentlig ikke dyrt for en masse fif

Anmeld

5. september 2009

ChatH

Ihh lyder bare super, vi kan jo bare lige skrives ved i morgen eller mandag så vi kan få bestilt

Bor i slangerup en halv times kørsel, men har bil så det er helt fint kunne bare være hyggeligt at være et par stykker der tog afsted sammen, synes jeg.

Anmeld

5. september 2009

kiroo

helt klart, det gør vi bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.