Nogen der vil med på kursus den 10???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

mariamiss6

Suk! penge penge penge, og tid tid tid...... desværre det må blive en anden gang for mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ville jeg fanmer gerne, men det er jo sidste marked inden sæsonen slutter... Så det kan ikke lade sig gøre.

MEN - jeg melder mig til at tage med en anden gang, hvis vi kunne være nogen stykker. ELLER - måske kunne man spørge dem der holder kurserne om de havde lyst til at afholde et baby.dk -kageklub kursus????? Ville det ikke være super cool? 

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Ville jeg fanmer gerne, men det er jo sidste marked inden sæsonen slutter... Så det kan ikke lade sig gøre.

MEN - jeg melder mig til at tage med en anden gang, hvis vi kunne være nogen stykker. ELLER - måske kunne man spørge dem der holder kurserne om de havde lyst til at afholde et baby.dk -kageklub kursus????? Ville det ikke være super cool? 

Jo DET ville være sejt.......... ak og ve, jeg må spare en 20 om måneden, mon så ikke det passer jeg kan komme med til næste år hehe....

Anmeld

6. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Jo DET ville være sejt.......... ak og ve, jeg må spare en 20 om måneden, mon så ikke det passer jeg kan komme med til næste år hehe....

Hvad var prisen?!... Det havde jeg altså ikke kunne se nogen steder... Eller også overså jeg det bare... er vidst liiidt søvnig

Anmeld

6. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Ååååkay. det var mig der var blind - Sorry

Ellers må vi lave en indsamling for at få dig med  Jeg smider gerne en skilling i kassen ... du har vel også fødselsdag på et tidspunkt

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Ååååkay. det var mig der var blind - Sorry

Ellers må vi lave en indsamling for at få dig med  Jeg smider gerne en skilling i kassen ... du har vel også fødselsdag på et tidspunkt

haha zafir du e rgsu også så sød....... mon ikke jeg klarer den..... ellers kan du jo tage kurset, og så kan jeg flytte ind en weekend, og så kan du være kursuslederen hehe.....

Anmeld

6. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

haha zafir du e rgsu også så sød....... mon ikke jeg klarer den..... ellers kan du jo tage kurset, og så kan jeg flytte ind en weekend, og så kan du være kursuslederen hehe.....

Nu må vi se

Jeg har i hvertfald skrevet til dem, om de har lyst til at holde et kursus specielt for baby.dk's kageklub. Så må vi se, hvad de siger

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Nu må vi se

Jeg har i hvertfald skrevet til dem, om de har lyst til at holde et kursus specielt for baby.dk's kageklub. Så må vi se, hvad de siger

ja det kunne da være sjovt hvis de ville.....

Anmeld

6. september 2009

grinbidderen

Chatarina skriver:

hejsa, Nogen der vil med på kagekursus i rødovre den 10. september? vill rigtig gerne afsted

Knus Chatarina

ihe det ville jeg helt vild gerne men har bare ikke råd i denne månede da valdemar har fødselsdag i denne månede og ska holde fødselsdag osv..

men så der var et kursur lige sådan d-17 oktober der ville jeg være frisk på at være med, kunne vi ik tage af sted der???? måske der ville kunne komme flere når de har noget tid at finde ud af det..

Anmeld

6. september 2009

kiroo

jeg er sat til d. 16 okt.. men en anden gang ville jeg nok gerne med igen.
hvis kagen kan fryses kunne det måske blive den flotteste fødselsdagskage.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.