til damerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

kongster-vb

Det spurgte min mand også om!! Men dem til babyer er søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Titte-vb

Bellis skrev:
Det skal du da ikke være ked af :laugh: Men de skylles nu ikke op, næhh det værste vippes i toilettet og så i en span, og i maskinen - har en maskine der kan babyvaske, sp først er der klinisk skyl. Herhjemme elsker vi de stofbleer og shit hvor har vi sparet meget affald (og penge) og de er så bløde mod numsen. Og noget af det bedste, både ved stofbleer og stofbind, er at de ikke lugter som med papir. Farverne??n Tjaa det er vel også dem jeg synes man bliver glad i låget af og :laugh:
Synes både bleer og bind er fede... døjer selv med svamp når jeg bruger bind, men nu hvor jeg har spiralen så har jeg ikke mere menses end en tampax kan klare, og faktisk er det meget lidt jeg bløder.... Hvor mange bleer har du til bettemanden? Tænker at det vel kræver et vist lager med sådan en størrelse??

Anmeld

7. august 2010

Soap-vb

Bleerne til børn ser smarte ud men ikke om jeg gad stå vaske dem igen og igen , ku virkeligt ikk klare pletterne indvendigt som unægteligt vil komme :laugh: Bindene syns jeg ser direkte ulækre ud, halvdelen af dem ser jo ud som om de er brugt men det er måske bar mig :laugh: Med hensyn til Cuppen så får man ikke ulækre fingre eller svineri ud over det hele, det er simpethen et tag og man kan evt øve sig hvor man ikke bløder i af og påsætning ;)

Anmeld

9. august 2010

als-vb

okay, var faktisk overbevist om at det var en joke, men vbirke det med koppen så virke det vel. Jeg er bare af typen der bløder så meget at jeg bruger en super tampon og et bind på 1,5 time de første to dag, så er usikker på den ville blive siddende og ikke bare blive skyllet ud. Bløder så meget at jeg har præsteret at skubbe min spiral fra øverste væg af livmodern ned i livmoder halsen. Gyn havde aldrig set noget lignende og jeg havde præsteret at bøje den ene pind så i stedet for et t var det næste bare en streg.

Anmeld

9. august 2010

Polyp-vb

Jeg fik en Minerva spiral og har ingen blødninger haft i to år - den skal skiftes ud om to år (holder i fem). Det første år have jeg uregelmæssige blødninger indtil de helt forsvandt. Jeg fik den pga meget kraftige og alt for hyppige blødninger - og er super glad - har ingen PMS symptomer hverken fysisk eller psykisk - kan sagtens mærke ægløsningen alligevel, men altså uden alt bøvlet :lol:

Anmeld

9. august 2010

als-vb

var som sådan også glad for spiralen, men da jeg vidste jeg ville have flere børn anbefalede gyn at jeg kun fik en almindelig spiral. Når jeg så ikke ville have flere kunne vi snakke om en med hormoner i. kan dog ikke ret godt tåle hormoner (derfor jeg ikke valgte p-piller). Men han sagde at de ikke var så stærke i spiral da det er lokalt, dog ville jeg så skulle scannes mindst en gang årligt for at forsikre at den ikke er rykket.

Anmeld

9. august 2010

Polyp-vb

Jeg har fået den, da jeg ikke må få hormoner på anden vis grundet en blodprop og en hjertefejl - bliver ikke scannet, men lægen tjekker lige, når det alligevel er tid til 'undervognstjek'

Anmeld

9. august 2010

als-vb

ja det er også nærmest kun i mit tilfælde at det skal være procedure, da hormon spiraler jo lige tager et par måneder før de virker korrekt, og hvis min krop udstøder produktet skal jeg jo ikke havde den. Er bare træls, for jeg kan aldrig vide mig sikker på at jeg er beskyttet. Men det kan også være ligemeget lige her og nu da den jo er fjernet for at lave et nyt afkom ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.