til damerne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg kender heller ikke stofbind! :blush: Ser noget a la 1935 for mit indre blik med sikkerhedsnål og grukeddel :laugh: Cup'en kender jeg godt, den har vi haft i USA siden jeg var teenager, måske bare i en anden variant (har aldrig prøvet)....oooog øøøh, kommer nok heller ikke til det! :laugh: Jeg bløder kun meget lidt, og oftest kun i 3 dage af gangen, så jeg klare mig med Always ultra (eller Coops egne!) :)
Det er også lige præcis sådan noget jeg ser for mig. Kan slet ikke forestille mig at skulle have dem stående og bagefter ind i vaskemaskinen :X Men smider også børnenes underbukser ud hvis der er kommet lort i dem - vil nemlig heller ikke have dem ind i vaskemaskinen. Lige omkring menstruation elsker jeg brug og smid væk ;) ;) ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Spunk-vb

Det kunne heller aldrig falde mig ind at smide stofbleer og stofbind i en alm. vask - de kommer for sig selv på en varm vask. Er ved at brække mig når jeg ser at manden laver en hvidvask med mit hvide og stofbleerne som vi har liggende på puslebordet :X

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

Signe1704 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg kender heller ikke stofbind! :blush: Ser noget a la 1935 for mit indre blik med sikkerhedsnål og grukeddel :laugh: Cup'en kender jeg godt, den har vi haft i USA siden jeg var teenager, måske bare i en anden variant (har aldrig prøvet)....oooog øøøh, kommer nok heller ikke til det! :laugh: Jeg bløder kun meget lidt, og oftest kun i 3 dage af gangen, så jeg klare mig med Always ultra (eller Coops egne!) :)
Det er også lige præcis sådan noget jeg ser for mig. Kan slet ikke forestille mig at skulle have dem stående og bagefter ind i vaskemaskinen :X Men smider også børnenes underbukser ud hvis der er kommet lort i dem - vil nemlig heller ikke have dem ind i vaskemaskinen. Lige omkring menstruation elsker jeg brug og smid væk ;) ;) ;)
Kan ikke være mere enig! Her ryger lortebukser også ud!!! Ja, og bræk lagener og den slags......jeg er SKRUP HYSTERISK med sådan noget :laugh: Har sågar smidt sko ud fordi ungerne har trådt i en alt for snasket lort.

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

Kan huske at jeg som barn trådte i en lort med mine helt nye sko - brugte dem aldrig igen :P Jeg kunne også finde på at smide sko ud. Hvis det var kommet op på selve skoen (og ikke kun på sålen), så ville skoene ryge ud.

Anmeld

6. august 2010

Bellis-vb

Mine bind er i maaange farver, faconer og størelser, de er så behagelige og man døjer ikke med svamp. Jeg lægger dem i en wetbag og vaker dem så. Ellers kommer de til lillebrors bleer, han bruger nemlig kun stofbleer, de smides i maskinen og det er slet ikke ulækkert. Derimod er det dejligt blødt, åndbart og så er de bare hyggelige at se på :laugh: Her kan I se de stofbind jeg bruger: http://rumpette.dk/?id=189053&catalogue_selected=176099_13426 Og her nogen af de bleer lillebror bruger: http://funkjogging.dk/?id=275570&catalogue_selected=175113_15374

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

Jeg er ked af det, men det er slet ikke mig. Heller ikke de bleer. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle stå og skylle bleer op - ad. Og derefter at skulle have dem i vaskemaskinen med diverse rester...... Så skulle jeg have en vaskemaskine kun til det.

Anmeld

6. august 2010

Det er stadig mig-vb

De er fede dem til babyerne, men .....hahahahahaha.....*GGG* :) :woohoo: :silly: dem til de voksne er da kun til forvirring! Det ligner FULDSTÆNDIG noget fra en obduktion :laugh: Men synes det er genialt man i det hele taget kan FÅ noget, så man kan mindske svamp og dn slags

Anmeld

6. august 2010

kongster-vb

Jeg har aldrig prøvet stofbind og kan slet ikke sige noget om hvorvidt de er godt, men dem du linker til synes jeg altså har højst uheldige farver :S Specielt den der er hvid og gul (?? det ser jo ud som om der er tisset på den) og den i brun (?? det vil jeg da slet ikke kommentere :blush: ) To each his own...

Anmeld

6. august 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
De er fede dem til babyerne, men .....hahahahahaha.....*GGG* :) :woohoo: :silly: dem til de voksne er da kun til forvirring! Det ligner FULDSTÆNDIG noget fra en obduktion :laugh: Men synes det er genialt man i det hele taget kan FÅ noget, så man kan mindske svamp og dn slags
Det kunne du have ret i. Rigtig godt for de mange der kæmper med det ;) Jeg synes også designet er forvirrende - min mand spurgte om de var brugte :laugh: :laugh: :laugh: De er rigtig søde dem til børn, men nej :P

Anmeld

6. august 2010

Bellis-vb

Det skal du da ikke være ked af :laugh: Men de skylles nu ikke op, næhh det værste vippes i toilettet og så i en span, og i maskinen - har en maskine der kan babyvaske, sp først er der klinisk skyl. Herhjemme elsker vi de stofbleer og shit hvor har vi sparet meget affald (og penge) og de er så bløde mod numsen. Og noget af det bedste, både ved stofbleer og stofbind, er at de ikke lugter som med papir. Farverne??n Tjaa det er vel også dem jeg synes man bliver glad i låget af og :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.