Soap skrev:
Jeg fik det forklaret sådan at den lille cup til unge kvinder som ikke har født og den store til kvinder som har født MEN at nogle kvinder som har født ved kejsersnit vil den lille cup passe til også
Rigtigt :)
Jeg bruger den også... Har haft den i nogle år. Min er en mooncup... Den gang jeg købte kunne man kun vælge mellem mooncup og divacup. Divacuppen var dyrere end mooncuppen...
Jeg tømmer min fra 1-8 gange dagligt, afhængig af hvor i min cyklus mens er. Jeg bløder meget kraftigt, og har også mange mens. smerter, både indvendigt og udvendigt.
Har du sat den rigtigt, så mærker du overhovedet ikke den er der (pssssst det kan faktisk lade sig gøre at dyrke sex med den i, og det sviner ikke hvis man enten lige har tømt den, eller hvis man bløder meget lidt ;) )
Nogle mennesker har brug for at klippe lidt af stængelen, fordi den er rimeligt lang. Jeg har klippet en smule af min.
Men det skal man først gøre når man har prøvet den et par gange, og har styr på hvordan man sætter den i og tager den ud.
Den ER virkelig god og meget behagelig :)
Og som sæbe siger, man får ikke svamp og tamponsyndrom af den. blodet tørrer ikke ud inde i den, men bliver ved at være flydende....
Sæbe hvad gør du hvis du ikke kan nå en håndvask fra toilettet?
Jeg plejer at gå lidt i panik LOL, men der ER jo selvfølgelig råd for det ;)
Anmeld