Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er problemet her 1. a=b 2. a*a = a*b 3. a*a +a*a = a*b + a*a 4. 2*(a*a) = a*b + a*a 5. 2*(a*a) - 2*a*b = a*b + a*a - 2*a*b 6. 2*(a*a) - 2*a*b = a*a - a*b 7. 2*(a*a - a*b) = 1*(a*a - a*b) 8. 2 = 1
Jeg skal nok tænke over det. En historie her fra mig. En ven fortæller følgende historie til dig. En mand kommer hjem fra krigen. På vejen hjem træffer han sine kone som er på vej til kirken. De beslutter at gå sammen i kirken. I kirken falder manden i søvn. Han drømmer at guillotine falder og er ved at skære hovedet på ham. Han bliver forskrækket, får hjerte anfald og dør i sin søvn. Find den ulogiske i den historie?
NikiFin skrev: Jeg skal nok tænke over det. En historie her fra mig. En ven fortæller følgende historie til dig. En mand kommer hjem fra krigen. På vejen hjem træffer han sine kone som er på vej til kirken. De beslutter at gå sammen i kirken. I kirken falder manden i søvn. Han drømmer at guillotine falder og er ved at skære hovedet på ham. Han bliver forskrækket, får hjerte anfald og dør i sin søvn. Find den ulogiske i den historie? Må vi få et stikord eller hint?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128