stort spørgsmål please hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Møe-vb

lægen skal da ikke blade sig i havd du vil - men jeg troro den 'to års regl' er for at koppen har besdst muglihed for at restituerer sig... det er jo ikke nogen let ting at skulle igennem... Når men til dit spørgsmål - så vil jeg også sig at tålmodighed er en dyd - selvom den er svær... jeg er selv i lidt samme situartion, bortset fra, at jeg ikke har blødt... Men når du kontakter lægen, så sig at du meget gerne vi scannes for at finde ud af om der er noget eller ej... JEg ved godt det er svært når man gerne vil (der har jeg også været - men forhåbentlig ikke denne gang). Og det eneste man kan trøste sig lidt med, er at der, hvis det er en abort, er noget galt med fostret.... Håber på det brdste for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

morspige-vb

Ved heller ik hvorfor jeg er så pisse nervøs :( Men skal ringe til lægen inden kl 12. så nu gør jeg det bar hurtig.. Tusiende tak til jer der vil hjælpe. Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg har snakket med lægen.. Puuha :)

Anmeld

25. juni 2010

morspige-vb

Ja min egen læge havde så lukket. Men fint for mig for det gjorde det nemmere at snakke med en anden. syntes nemlig min mave er rigtig hård og jeg har lidt ondt og sveder (måske bar fordi jeg er nervøs) Men snakkede med en skide sød sekræter som ville snakke med lægen og ringe til mig inden for en times tid, så sidder bar og venter. Nu bløder jeg nemlig så meget så jeg tænker det er bedre at finde ud af hva lægerne siger med det samme så jeg måske ka få lidt ro i weekenden. ja naturen går jo sin gang om enten vi syntes det er positivt eller ej.. der er heller ik meget stor alders forskel for vores tilsammen 3 børn indtil videre, min bonus søn der er 3 og så har vi 2 døtre hvor den ene er 1 1/2 og den lille som sagt lige under 4 måneder. Men vi vil bar gerne ha vores børn tæt på hinanden så der for så meget ud af hinanden som muligt da mine søskende er over 35 og den ældste over 40 (Det meget forskell) Og min kæreste har søskende i alle aldre men hans ældste er også over 30.. ik fordi vi nærmer os da også 30 med de nu 25 år. Ej undskyld jeg skriver så meget her skal vidst bar ha tiden til at gå :) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Billede1274.jpg

Anmeld

25. juni 2010

Møe-vb

morspige skrev:
http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Billede1274.jpg
Hvro er hun kær...

Anmeld

25. juni 2010

morspige-vb

Tak det er sidste skud på stammen... :O)

Anmeld

1. juli 2010

morspige-vb

Hej igen.. Ville bare sige mange tak til jer som svarede og prøvede at hjælpe :o) Kom til lægen og blev så sikker i min tro om jeg var gravid..Derefter blev mine blødninger bare værre og værre og nu jeg så ik gravid længere.. Men tusiende tak for jeres støtte og hjælp..

Anmeld

1. juli 2010

Elverpigen-vb

Æv, æv, et stort kram herfra. Håber at i alle har det godt og at du kommer dig over tabet :kiss:

Anmeld

1. juli 2010

als-vb

Er super trist når du nu gerne ville have det. Håber du er okay, og så er det jo bare at forsøge igen når i er klar til det.

Anmeld

1. juli 2010

mariamiss6-vb

morspige skrev:
Hej alle piger.. Hjælp... Jeg testet positiv sidste onsdag men kunne ikk rigtig se stregen så tydlig først (Og ved godt man ikk skal læse resultatet efter 5 min nogle test 10 min) Men dagen efter var den mere tydlig men var jo stadig ik så sikker på om den var der.. Så igår testet jeg positiv igen med en ik utydlig streg men heller ik vild tydelig.. Og imorges opdager jeg så at jeg er begyndt at bløde og gør det stadigvæk. Så nu sidder jeg med det store spørgsmål er den der eller er den der ikk.. Jeg håber virkelig den er der så ved ik om jeg tør tag en ny test eller jeg skal vente og se hva der sker.. Hva siger i mon? Har virkelig brug for råd. Havde endelig turet håbe igår og var rigtig glad men nu jeg nærmer bar bange.. Hva skal jeg ;S Knus Ps har lige testet igen og den er svag positiv Hva skal jeg mon gøre?
Jeg siger som de andre, at du er nødt til at vente til du er holdt op med at bløde. Har du ikke kæmpe store smerter (altså ud over alm. mens smerter) så prøv at slappe af, og afvente. Jeg ved godt det er svært bare at vente, men læger kan ikke gøre noget for dig uanset hvad. Og HVIS du er igang med at abortere, så vil testen blive ved at være svagt positiv nogle dage endnu, da det tager et øjeblik før HCG hormonerne er ude af din krop igen. Så altså, vent til du er færdig med at bløde, og tag så en ny test der efter.... Så skulle du gerne få et helt klart svar på om du er gravid eller ej. Held og lykke med det, jeg krydser for dig....

Anmeld

1. juli 2010

morspige-vb

Tak igen allesammen.. Jamen jeg havde virkelig ondt og havde det virkelig dårlig men nu jeg altså holdt op med at bløde i det mindste så er der som i siger ik andet end at prøve igen.. Dennegang tror jeg bar jeg vil prøve at lade hver med at tænke så meget over det og så sker det når det sker.. Nyde mine andre børn og sommeren. Det selvfølgelig trist når jeg nu lige havde tilladt mig selv at tro på det men så må man bar tro på det sker igen.. :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.