stort spørgsmål please hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

morspige-vb

Hej alle piger.. Hjælp... Jeg testet positiv sidste onsdag men kunne ikk rigtig se stregen så tydlig først (Og ved godt man ikk skal læse resultatet efter 5 min nogle test 10 min) Men dagen efter var den mere tydlig men var jo stadig ik så sikker på om den var der.. Så igår testet jeg positiv igen med en ik utydlig streg men heller ik vild tydelig.. Og imorges opdager jeg så at jeg er begyndt at bløde og gør det stadigvæk. Så nu sidder jeg med det store spørgsmål er den der eller er den der ikk.. Jeg håber virkelig den er der så ved ik om jeg tør tag en ny test eller jeg skal vente og se hva der sker.. Hva siger i mon? Har virkelig brug for råd. Havde endelig turet håbe igår og var rigtig glad men nu jeg nærmer bar bange.. Hva skal jeg ;S Knus Ps har lige testet igen og den er svag positiv Hva skal jeg mon gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Johannamor-vb

Tja - du skal have tålmodighed, selvom det er det sværeste i verden. (En graviditet er faktisk en slags 9 mdr. lang prøve i tålmodighed.) Hvis testen viser positiv, så er du gravid. Men hvis du er begyndt at bløde for alvor kan det være, at du ikke er gravid mere. Kun tiden kan vise, hvad der er ved at ske. Lad være med at spilde flere penge på graviditetstests i den kommende uge. Slap af, og tag så en test næste torsdag. Hvis du ikke kan vente så længe, så ring og få en tid hos lægen.

Anmeld

24. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Så længe du ikke begynder at få vilde smerter, så ville jeg ikke gøre noget. Vent og se hvad blødningen udarter sig til - er den menses lignende? Måske er din menses bare forsinket og kommer nu! En test viser kun falsk positiv hvis man har været i hormonbehandling. Så der er den mulighed at du har været meget tidligt gravid, men at kroppen nu udstøder det ved menses - det er naturens måde at ordne det på, hvis der har været noget alvorligt i vejen med embryoet. HVIS du ikke bløder ret meget, og det ellers ikke minder dig om alm menses, så tag en ny test om 6 dage.

Anmeld

24. juni 2010

morspige-vb

Tak for hurtig svar begge.. Det kom efter sex med min kæreste og det ikke så slemt som mens og har ingen smerter.. kun nervøsitet :) har en datter i forvejen der blødte jeg osse tidlig i graviditeten ble scannet og de sagde det så ud som om der havde været 2 men den ene bar gik til som ved naturens gang, så er bar så meget i tvivl. tålmodighed er slet ik en af mine stærke sider hva det her angår ihvertfald.. Ved bar ik om jeg skal kontakte min læge imorgen, syntes det er svært at skulle vente en uge mere.. Har heldigvis ikk flere tests så må bar håbe på det bedste vel..

Anmeld

24. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Grundet graviditetshormon, bliver testen tydeligere hver 3 dag - derfor jeg bare skrev 6 dage, for så burde den være rigtig tydelig. Ellers få en tid hos lægen i morgen, hun/han kan tage en blodprøve (og endnu en test), så går du både med livrem og seler. :) . Testen vil give svar med det samme, og blodprøven muligvis i starten af næste uge. Jeg blødte meget sidst jeg var gravid, men det var noget hormonelt, og var uden betydning for fostret...

Anmeld

24. juni 2010

morspige-vb

Havde os rigtig mange problemer med min sidste så er bar så bange men håber positive tanker hjælper.. trøster mig selv med at den jeg lige har taget efter jeg blødte trods alt stadig var positiv så længe de er positive så jeg os :) Kan se du mor til 6 så vil lige sige det beundre jeg dig meget for har selv 2 og en i bonus så kunne være du kan give lidt tips til at ha mange børn måske da jeg os gerne selv vil ha et par mere måske hvis denne graviditet ikk ender ud i en masse problemer selvfølgelig :O)

Anmeld

24. juni 2010

lib1982-vb

Jeg synes du skulle få fat i lægen som Helen skriver, så du kan være sikker!! Er helt enig med dig i, at 6 dage er laaaasaaaaaang tid!!! ;)

Anmeld

24. juni 2010

Det er stadig mig-vb

morspige skrev:
Tak for hurtig svar begge.. Det kom efter sex med min kæreste og det ikke så slemt som mens og har ingen smerter.. kun nervøsitet :) har en datter i forvejen der blødte jeg osse tidlig i graviditeten ble scannet og de sagde det så ud som om der havde været 2 men den ene bar gik til som ved naturens gang, så er bar så meget i tvivl. tålmodighed er slet ik en af mine stærke sider hva det her angår ihvertfald.. Ved bar ik om jeg skal kontakte min læge imorgen, syntes det er svært at skulle vente en uge mere.. Har heldigvis ikk flere tests så må bar håbe på det bedste vel..
Det skal måske lige nævnes at jeg kun har født 4 af børnene, de to ældste er adopterede, så det var jo nemme graviditeter :laugh:

Anmeld

25. juni 2010

morspige-vb

Tager stadig hattn a for dig Helene 4 børn er mange graviditeter og mange fødsler og 6 er mange opdragelser og mange at holde styr på, sys det SÅ flot! :O) Hm bløder nu rigtig meget så er ik så positiv selv mere, tror måske godt jeg ka vente 5 dage og så tag en test og er den negativ så kan jeg jo nok ikk gøre så meget :( Ellers skal jeg ha fat i lægen i dag, hmm er så meget i tvivl for vil jo gerne ha positivt svar men ikke negativ, det ik et halvt år siden jeg fik den sidste så er lidt nervøs for om lægen ka forstå vi gerne vil ha vores børn tæt på hinanden (selvom det vel ik kommer andre ved end os) Og ved heller ik om jeg blir meget klogere der, iih syntes den er svær! :S Har ik ondt eller noget bløder bar meget.. Syntes bar ik jeg ka tænke på andet når jeg bar går hjemme og har kvalme og alle symtomerne på at være gravid.. Nøj jeg er forvirret..

Anmeld

25. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg fik selv mine tre sidste børn på under 4 år! Der er 18 mdr mellem de ældste, og omkring 20 mdr mellem den mellemste og den yngste. Lige nu er de 4, 6 og 7. Men så vender den til September, og bliver 4, 6 og 8. Så 5, 6 og 8, så 5, 7 og 8. Så ham i midten følger enten den yngste eller den ældste..... Tja, som tommelfingerregl siger man jo der skal gå 2 år i mellem. Men det er ikke noget der rager lægen som sådan, og jeg har heller ikke hørt om nogen læger der har blandet sig i den sag. Men der nok ikke andet for, end du må lade tiden arbejde for dig! Når du er helt færdig med at bløde og der er gået tre dage UDEN nogen former for blødning, så tag testen igen. Men får du den mindste smerte eller en mave der føles hård, så skal du altså gå til læge hurtigt. HVIS det er en spontanabort så kan der sidde noget tilbage, hvorfor man skal have en udskrabning. Hvis det vokser udenfor livmoderen vil man pludselig få voldsomme smerter osv. Men jeg vil alligevel anbefale dig at få en tid hos lægen. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.