Et årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ha ha - godt tip, det der med 'far skal' :laugh: ...hmm - det får jeg nok ikke brug for - så må det vel være 'gør det selv metoden' :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Min datter havde en overgang en mani med at trække tiden, når hun skulle i seng - der var altid et eller andet der manglede.. Da vi så nåede til dét med vandet, sagde jeg, at det kunne hun selv hente, hvis hun skulle ha' vand! Der gik laaang tid - så kom hun ind med vand i et glas, isterninger og sugerør B) ...så nu henter jeg vand igen :P

Anmeld

21. juni 2010

kongster-vb

He - kvik tøs. Et vågent minut er et godt minut. Mine har fundet ud af at komme ind og se bedende ud og sige 'Jeg trænger bare sådan til et kram, Mor'. No fair!

Anmeld

21. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Nej det er ikke fair! Eller når hun har gjort noget dumt fx. misse lektiehjælp, så kan hun sådan lægge hovedet på skrå og sige 'jeg elsker dig mor' - den er jo svær at gi' igen på. Man skal virkelig tænke sig om, inden man sætter en konsekvens i udsigt. Da hun var omkring 4 - 5 år havde jeg gentagne gange bedt hende om at rydde op. I afmagt sagde jeg, at hvis hun ikke ryddede op, ville jeg putte det hele i en pose og smide det ud! Så forsvandt hun, og jeg gik og godtede mig, fordi jeg troede hun var gået ind for at rydde op... Næ nej, hun var såmænd gået ud for at tage gummistøvler på - for hun ville gerne med ned og se, når jeg smed det i skraldespanden..

Anmeld

22. juni 2010

Meesalith-vb

De er så dygtige de små :) Ih hvor jeg glæder mig! Chr har lært at spille, ved at tale hånden for munden og sige en lyd mens han kører hånden fra den ene side til den anden. Tror i lige mor var stolt, da han viste det i vuggestuen :)

Anmeld

22. juni 2010

lib1982-vb

MAMMARAZZI skrev:
kongster skrev:
Jeg tror personligt det er ret svært at forhindre et barn i at lære at gå eller tale. Vi jokede med det da vi fik nr 2. At nu skulle vi ikke forcere det med at gå og tale, for ikke så snart har de lært det før man bruger de næste 5 år på at lære dem at sidde stille og holde mund. Bare engang imellem :-)
Griner - lige mine ord ;) Har absolut heller ikke travlt - det var sgu nemmere, da de lå på en dyne, og gloede op i loftet :laugh: :laugh: :laugh:
:laugh: :laugh: Ja og da de lå der og legede grøntsager, sagde jeg MANGE gange 'ihhh hvor jeg glæder mig til de kan noget mere selv' - vi er sgu ikke nemme at gøre tilfredse ;) :laugh: Kongster - jeg fornemmer 'strategien' ikke lykkedes ;) Synes faktisk jeg er rimelig god med 'mundtøjet', f.eks. til at argumentere/(manipulere ville min kæreste nok sige), men men men, har sgu en grum fornemmelse af, at jeg kommer til kort over for de 2 herrer når først de går igang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.