Jeg prøver med et kagegalleri - her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

mariamiss6-vb

Hvis du farver fondanten med kakao tørrer den nok ud... Er det den brune farve du går efter har jeg hørt at nogle bruger kulør. Du skal smøre den op med en smærcreme, ellers kan fondanten ikke hænge fast, og den kan finde på at smelte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mariamiss6-vb

Titte skrev:
Dette er min første kage, bagte den til min søster for en uges tid siden......... Skal lave en studenterhue om en uge... billede følger! OG det kan jeg så ikke, kan ikke få billedet herind. :angry:
Smid det på fjæsen, hiv det tilbage igen, og læg det så ud her ;)

Anmeld

19. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Hold op de er flotte mariamiss6 - blir mega kagesulten :uhm: SLURP!!! ...og dét du skrev om priserne - dem kan du roligt hæve med et par hundrede B)

Anmeld

19. juni 2010

Signe1704-vb

Meesalith skrev:
Undskyld jeg lige brød ind... Er ked af at jeg ikke ventede til efter du var færdig... Hold da op hvor er dine flotte! Du har udviklet dig meget fra din første og så til nu!
Har du selv modelleret bilen eller er det en legetøjs bil?

Anmeld

19. juni 2010

Signe1704-vb

mariamiss6 skrev:
Hvis du farver fondanten med kakao tørrer den nok ud... Er det den brune farve du går efter har jeg hørt at nogle bruger kulør. Du skal smøre den op med en smærcreme, ellers kan fondanten ikke hænge fast, og den kan finde på at smelte...
Okay. Det må jeg prøve ;)

Anmeld

19. juni 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Hold op de er flotte mariamiss6 - blir mega kagesulten :uhm: SLURP!!! ...og dét du skrev om priserne - dem kan du roligt hæve med et par hundrede B)
Ja det er da vildt billigt :blink: Skru prisen op så du får lidt ud af det.

Anmeld

20. juni 2010

mariamiss6-vb

MAMMARAZZI skrev:
LOL man kan dårligt få 400 for en kage (sælger nu ikke mange, laver mest som 'foræringer' eller som min hjælpende hånd til festen....) Så gider ikke tænke på at sætte prisen op hehe... Arj jeg laver nu mest kager til fester eller begivenheder jeg selv er med til... Som fødselsdage hos venner eller familie...

Anmeld

20. juni 2010

mariamiss6-vb

Signe1704 skrev:
Meesalith skrev:
Undskyld jeg lige brød ind... Er ked af at jeg ikke ventede til efter du var færdig... Hold da op hvor er dine flotte! Du har udviklet dig meget fra din første og så til nu!
Hvem af os spørger du?

Anmeld

20. juni 2010

mariamiss6-vb

Signe1704 skrev:
mariamiss6 skrev:
Okay. Det må jeg prøve ;)
Hvis du regner med at skal lave mange kager, skal du dog bruge pastafarver... Jeg er ret sikker på du gør fondanten smattet hvis du har tænkt dig at bruge frugtfarver....

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

mariamiss6 skrev:
Signe1704 skrev:
Meesalith skrev:
Hvem af os spørger du?
Det var Meesalith. Synes det ligner en legetøjsbil :P Din Mcqueen kan jeg se du selv har lavet - den er vildt flot. Har du været på kagekurser eller er det selvlært?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.