Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dette er min første kage, bagte den til min søster for en uges tid siden......... Skal lave en studenterhue om en uge... billede følger! OG det kan jeg så ikke, kan ikke få billedet herind. :angry:
Undskyld jeg lige brød ind... Er ked af at jeg ikke ventede til efter du var færdig... Hold da op hvor er dine flotte! Du har udviklet dig meget fra din første og så til nu!
Hvis du farver fondanten med kakao tørrer den nok ud... Er det den brune farve du går efter har jeg hørt at nogle bruger kulør. Du skal smøre den op med en smærcreme, ellers kan fondanten ikke hænge fast, og den kan finde på at smelte...
Hold op de er flotte mariamiss6 - blir mega kagesulten :uhm: SLURP!!! ...og dét du skrev om priserne - dem kan du roligt hæve med et par hundrede B)
Meesalith skrev: Undskyld jeg lige brød ind... Er ked af at jeg ikke ventede til efter du var færdig... Hold da op hvor er dine flotte! Du har udviklet dig meget fra din første og så til nu! Har du selv modelleret bilen eller er det en legetøjs bil?
mariamiss6 skrev: Hvis du farver fondanten med kakao tørrer den nok ud... Er det den brune farve du går efter har jeg hørt at nogle bruger kulør. Du skal smøre den op med en smærcreme, ellers kan fondanten ikke hænge fast, og den kan finde på at smelte... Okay. Det må jeg prøve ;)
Signe1704 skrev: Meesalith skrev: Undskyld jeg lige brød ind... Er ked af at jeg ikke ventede til efter du var færdig... Hold da op hvor er dine flotte! Du har udviklet dig meget fra din første og så til nu! Har du selv modelleret bilen eller er det en legetøjs bil? Hvem af os spørger du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128