Til kageelskerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Spunk-vb

Tjek kagerne på denne side ud: http://www.pinkcakebox.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

mariamiss6-vb

Ren blær ;) Så god bliver jeg aldrig, for så meget tid gider jeg heller ikke bruge på det hehe...

Anmeld

14. juni 2010

Signe1704-vb

Det er jo for sindssygt. Hvordan gør de det :P Det vil jeg også lære.

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

Signe1704 skrev:
Det er jo for sindssygt. Hvordan gør de det :P Det vil jeg også lære.
Det kan du snildt lære ;)

Anmeld

14. juni 2010

Signe1704-vb

mariamiss6 skrev:
Det kan du snildt lære ;)
Da ikke at lave dem så flotte som deres.... Det tror jeg ikke jeg kan finde ud af.

Anmeld

14. juni 2010

Antons mor-vb

Men hvordan skærer man i dem? :blink: :woohoo: ;)

Anmeld

14. juni 2010

als-vb

Det er jo lavet med iceing som 'glasur' så det tæller ikke. Det er et færdig produkt, smager som lidt hårdt sukker. er nemmere at lægge på end marcipan. Dog koster det spidsen af en jetjæger.

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

als skrev:
Det er jo lavet med iceing som 'glasur' så det tæller ikke. Det er et færdig produkt, smager som lidt hårdt sukker. er nemmere at lægge på end marcipan. Dog koster det spidsen af en jetjæger.
Eller du kan lave det selv.... MMF (Marshmellow fondant) 15 skumfiduser (vigtigt! det skal være dem til bål - eks. Haribo barbeque marshmellows) 1 spsk olie 2 spsk vand Smelt i microovnen ca. 30 sekunder, rør lidt rundt og se om alt er smeltet, ellers giv det 5 sekunder mere. Tilsæt evt. farve, og så en ordentlig sjat flormelis... Mængden af flormelis hedder ca. 450 g... Så når du er færdig med at ælte din 'dej' skal der være en god sjat flormelis tilbage i pakken.... Rulles ud på en glat overflade, strøet til med flormelis. Husk at dreje massen hver gang du har rullet 4-5 gange, for at forhindre at det klistrer ubehjælpeligt fast til underlaget.... Et bageunderlag gør underværker ;)

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

Antons mor skrev:
Men hvordan skærer man i dem? :blink: :woohoo: ;)
Med en skarp kniv ;) en almindelig lagkage kniv vil nok trykke kagen mere end den skærer den... Så det skal være en skarp kniv, eller en skarp lagkagespatel :)

Anmeld

14. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Sådan nogle kager kan man købe i alle konditorier i USA, og når man så kommer til Danmark og ser deres mini 'amatørudvalg', så bliver man fuldstændig rystet i sine grundvolde :laugh: Og det sjove er, at priserne på lidt kiksede danske kager til feks 24 personer, koster det samme som en høj professionel kage i USA. Selv vores muffins i USA er VIRKELIG flotte og dekorative og kan udgøre en spændende fest i sig selv. Her er det vildeste en muffins med glasur og krymmel, som ikke engang Mutter i USA vil serverer til en fødselsdag.....og smagen er også helt forkert!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.