Den hemmelige drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Er din favoritkage så drømmekage :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Møe-vb

Faktisk halvt... men den må dele sin førsteplads med Toscakage... LOL

Anmeld

10. juni 2010

als-vb

MAMMARAZZI skrev:
Er din favoritkage så drømmekage :laugh: :laugh: :laugh:
ja hvis det ikke var fodi jeg ikke kan tåle og lide kokos....men i en drømmeverden kan man jo alt ;)

Anmeld

10. juni 2010

AnaSol-vb

Jag tror att drömmar kan gå uppfyllelse om vi vågar tro på det själv! Jag skulle till exempel gärna sitta på ett sådant café som du beskriver! Själv drömmer jag om att få forska. Jag vill forska inom området sociologi/missbruk och kombinera det med att skriva böcker.

Anmeld

10. juni 2010

kongster-vb

Jeg tror bestemt også at drømme kan realiseres. Der er jo ingen herinde der skriver at de drømmer om at kunne flyve eller blive usynlige (selvom det kunne være fedt!) Men showstopperen er jo så at der er så meget andet jeg ikke vil opgive for min drøm. Børn, der skal i skole, venner der bor i Danmark, en ægtefælle der gerne vil blive i København er jo ikke lige tænkt ind i min italienske forfatter-MC drøm :-) Og i virkeligheden vil jeg jo helst være her med mine børn og min mand og mine venner. Men hvis man nu fik et liv mere såå....

Anmeld

10. juni 2010

Elverpigen-vb

Jeg vil gerne besøge din cafe, Spunk B) , det lyder som et dejligt sted. Min mand og jeg havde i en del år en drøm om at rejse en lang tur til Australien, den fik vi opfyldt for halvandet år siden, hvor vi tog afsted i 4 uger. Det var alletiders oplevelse, som vi aldrig vil glemme :) Ellers drømmer jeg om at skrive bøger (som så mange andre), men det skal være fantasy, fordi der udkommer så lidt for voksne på dansk. (jeg læser stort set kun bøger på engelsk)

Anmeld

10. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg plejer somregl at opfylde mine egne drømme, hvilket muligvis hænger sammen med, at jeg aldrig drømmer om noget der er uopnåeligt eller særlig stort. Jeg har vist bare det man kan kalde, jævne drømme :) . Den med at bosætte mig et eller andet sted i et års tid i ensomhed, skal nok også blive fuldført når ungerne er gamle nok. Og indil videre må jeg tage nogle uger af gangen, måske 1 måned her og der i takt med at ungerne bliver større, så det bare smager lidt af det :) Det var også en drøm at sige mit job op og gå hjemme et par år, men det var så en af de drømme der var sjovere i tankerne end i praksis :laugh:

Anmeld

10. juni 2010

Spunk-vb

Min hemmelige drøm er rigtig hyggelig at gå og tænke på ind imellem. Men min virkelige drøm er at få en datter til, gå ture i skoven, tage i tivoli, lære dem at bage og alle de dejlige hverdags ting som man kan lave med mand og børn. Drømmer om at blive gammel sammen med min mand - men det er ingen hemmelighed.

Anmeld

10. juni 2010

als-vb

Spunk skrev:
Min hemmelige drøm er rigtig hyggelig at gå og tænke på ind imellem. Men min virkelige drøm er at få en datter til, gå ture i skoven, tage i tivoli, lære dem at bage og alle de dejlige hverdags ting som man kan lave med mand og børn. Drømmer om at blive gammel sammen med min mand - men det er ingen hemmelighed.
Hvad med en søn? det kan man da også med ham ;)

Anmeld

10. juni 2010

Spunk-vb

Selvfølgelig kan man det - og hvis vi får et barn til som er en dreng, så er han da så hjerteligt velkommen. Men tror nu at spunken vil få mere glæde af en søster. Men den tid den sorg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.