Den hemmelige drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen jeg vil gerne besøge Spunks cafe/bibliotek og læse jeres bøger mens jeg mætter mig i lækre kager og andet smovs!! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at slå mig ned i Italien, måske Toscana, i et lille lækkert hus mutters alene og bare være mig selv et års tid. Hvad jeg lige præcis skal lave dér aner jeg ikke, men det handler måske bare om natur, ensomhed og nye omgivelser.....måske suse lidt rundt på en scooter og finde små hyggelige steder ect. En anden drøm kunne også være noget overlevelsestur på Grønland helt alene, eller en tur til Alaska og bo ensomt og fuldstændigt primitivt. Alle mine drømmer handler sjovt nok om ensomhed :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Alle mine drømmer handler sjovt nok om ensomhed :)
Det forstår jeg godt - du har jo været omgivet af et mylder af små og store mennesker på døgnbasis i mange år. Jeg tørster også mere og mere efter åndehuller, hvor jeg bare er mig selv. Det troede jeg aldrig, jeg ville lære at sætte pris på, men hvor er det skønt at være alene nogle gange.

Anmeld

9. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

MIKMAR skrev:
En lille og fin blomsterbutik, tænk hvis man bare kunne gå hele dagen og lave buketter og dekorationer - det har altid været min STORE drøm. Selvfølgelig uden al besværet med oprydning, regnskaber og dårlige arbejdstider :)
Den er jeg med på :) elsker blomster og laver altid dekorationerne når der skal holdes noget i familien :)

Anmeld

9. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har altid være lidt af en enspænder natur, og er typen der kan være alene i flere dage og føle mig fuldstændig forstyrret og irritabel hvis telefonen ringer selvom jeg ikke har talt med nogen i dagevis.... :) Da jeg var yngre - før børnene - også efter, og før min rygskade, der var jeg jo en habil bjergbestiger der dragede afsted i månedsvis alene. Dét savner jeg enormt!

Anmeld

9. juni 2010

Frunett-vb

kongster skrev:
JAH - så kan du lave mad til mig og jeg kan læse højt for dig. Deal? Du kan også få en tur på MC'en
Deal, kan lige se mig selv rund og trind af fantastisk mad og vin, og hovedet summende af gode historier drøne afsted på en MC :silly:

Anmeld

9. juni 2010

MIKMAR-vb

Har også en drøm om kager og desserter, og ville ønske at man kunne komme i praktik hos Mette Blomsterberg :) Spøg til side, syntes det er fantastisk at kreere noget som smager himmelsk og ser flot ud, familien kan også godt lide det, men man kan jo ikke spise kager hele tiden!

Anmeld

9. juni 2010

Caidas-vb

Man kommer ikke langt (kun) med drømme. Jeg havde tidligere en drøm om at åbne et cafegalleri med små frokostretter. Min mor skulle være i køkkenet, min veninde sørge for udstillinger og jeg stå for det hyggelige værtsjob (og forretningsmæssige) Denne drøm er fra midtfirserne (før cafeernes heftige indtog), og forblev desværre kun en drøm. MIKMAR skrev:
men man kan jo ikke spise kager hele tiden!
Øhh hvorfor ikke?

Anmeld

9. juni 2010

Signe1704-vb

Jeg har en drøm om at åbne mit eget lille hyggelige hotel med en drønlækker restaurant i stueetagen. Det skal være rigtig hyggeligt og hjemligt og alle værelser skal være forskellige. Kunne også godt tænke mig at blive indretningsarkitekt og gå og indrette for de rige. Eller have penge nok til at uddanne mig i det uendelige. Eller åbne et lille take-away sted med sund mad til hverdag, men det håber jeg bliver til noget når børnene er større - hvis jeg tør tage springet ;)

Anmeld

10. juni 2010

MIKMAR-vb

Caidas skrev:
Man kommer ikke langt (kun) med drømme. Jeg havde tidligere en drøm om at åbne et cafegalleri med små frokostretter. Min mor skulle være i køkkenet, min veninde sørge for udstillinger og jeg stå for det hyggelige værtsjob (og forretningsmæssige) Denne drøm er fra midtfirserne (før cafeernes heftige indtog), og forblev desværre kun en drøm. MIKMAR skrev:
Øhh hvorfor ikke?
Er ikke sikker på, at min forbrænding er så god :)

Anmeld

10. juni 2010

als-vb

MIKMAR skrev:
Nå...øv det troede jeg ellers godt man kunne???? ;) spøg til side men kunne virkelig godt leve af kage, for i min drømme verden bliver man ikke tyk af kage ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.