Den hemmelige drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Spunk-vb

Den der som mange af os går med indeni. Den som nok aldrig bliver til noget og måske også er bedst som fantasi. Hvad er din? Jeg drømmer om at åbne en lille butik hvor jeg sælger kager, desserter og små lækkerier. Ikke et bageri - det skulle være hjemmebag, og det skulle ikke være det samme sortiment hver dag, men afhænge af årstidens frugter og hvad jeg havde lyst til at bage den dag. Der skulle være mulighed for at folk kunne sætte sig og spise en kage og drikke kaffe eller kakao til. Og måske kunne det kombineres med et lille antikvariat eller boghandel, så folk kunne læse lidt imens de spiste kage. Det skulle være indrettes som sådan et privat bibliotek man ser i film - et rundt eller 6/8-kantet rum med pejs og bøger fra gulv til loft på alle vægge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

kongster-vb

Den butik vil jeg gerne besøge! Jeg har en drøm om at blive forfatter, arbejde hjemme i mit smukke hus i Italien og køre rundt i bjergene på motorcykel.

Anmeld

9. juni 2010

Spunk-vb

Du skal være så velkommen! Vil du gerne skrive faglitteratur eller skønlitteratur? Jeg drømmer også om at skrive en roman - måske kunne jeg sælge den i min kagebutik... :laugh:

Anmeld

9. juni 2010

kongster-vb

Realistisk: faglitteratur om Java Drømmen: romaner om København i 1880'erne + nutidige semi-erotiske mesterværker

Anmeld

9. juni 2010

Frunett-vb

Hmmmm drømmer om at have nok penge til at købe et hus der er stor nok til et KÆMPE køkken, hvor jeg så kunne gå og bage, sylte, stege, brase og alt muligt andet......Vide en masse om mad, lære en masse om mad og eksperimentere en masse med mad :silly: Elsker mad hvis nogen skulle tvivle :woohoo: Kunne så i perioder være nabo til Kongster, når jeg var på inspirations ophold i mit lækre hus i Italien :laugh:

Anmeld

9. juni 2010

kongster-vb

JAH - så kan du lave mad til mig og jeg kan læse højt for dig. Deal? Du kan også få en tur på MC'en

Anmeld

9. juni 2010

als-vb

Uh ville så gerne flytte sydpå i på et lille landsted hvor man kunne dyrke sine egne grøntsager og frugter og eller så hjemme og nyde livet.

Anmeld

9. juni 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Realistisk: faglitteratur om Java Drømmen: romaner om København i 1880'erne + nutidige semi-erotiske mesterværker
Pak realismen væk - den er ikke velkommen når man drømmer :)

Anmeld

9. juni 2010

MIKMAR-vb

En lille og fin blomsterbutik, tænk hvis man bare kunne gå hele dagen og lave buketter og dekorationer - det har altid været min STORE drøm. Selvfølgelig uden al besværet med oprydning, regnskaber og dårlige arbejdstider :)

Anmeld

9. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Sjovt - jeg skal også være forfatter, og i mit tilfælde bliver det en roman af klassikerstatus - sådan en, alle gymnasieelever skal læse som et led i deres almene dannelse. Selv om jeg kommer til at tjene mange penge på den, så vil jeg fortsætte med at arbejde som lærer, for det kan jeg ikke undvære - men indimellem vil jeg tage orlov og tage med hele familien rundt i verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.