Hvilken bog læser du for tiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Mor.sander

TbCp skriver:

Den anden er om Josef Mengele som var læge i Auschwitz - meget skræmmende bog

Lige en bog for mig er jeg sikker på.. Hvilket forlag er den udgivet fra og hvad hedder forfatteren ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

MoarViborg

Jeg har lige læst "Dinosaurens fjer" af Sidsel-Jo Gazan- Vildt god! og skal nu i gang med Twilight serien..

Elsker at læse, og er også med i en bogklub hvor vi mødes ca. hver anden måned og diskuterer en ny bog! Virkelig fed måde at komme omkring mange bøger - også nogle man måske ikke umiddelbart ville have læst af sig selv! 

Anmeld

6. september 2009

TbCp

Mor.sander skriver:

Lige en bog for mig er jeg sikker på.. Hvilket forlag er den udgivet fra og hvad hedder forfatteren ?

Forlaget er Documentas.

Bogen hedder "Nazilægen Josef Mengele - Liv og forbrydelse skrevet af Anders Otte Stensager

Anmeld

6. september 2009

pernille_p87

Jeg er lige startet på skole igen så lige nu er det fordøjelsessystemet og sygepleje jeg læser. Har ikk så meget tid til at læse andet end det.

Men sidst jeg læste en almindeig bog var det en fra virkelighedens verden : Tragedien i Odense. Om den lille dreng der blev sprængt i luften af sin far på sin fødselsdag. Virkelig god bog, godt skrevet og helt vild sindsyg. Jeg læste den på 3 dage, min søster læste den på 5 dage, min far læste den på 5 timer (han kunne simpelthen ikk slippe den igen) Og min forlovede (som ellers ALDRIG læser bøger) læste den på 2 dage.

Den er så vild vil klart anbefale den til andre. Det er en af de bedste bøger jeg nogensinde har læst.

Anmeld

6. september 2009

otlitrom

MariaE skriver:

he he, jeg har læste mange af dem, synes det er nemme bøger med relativ god underholdning og synes det er hyggeligt når man føler man kommer til at kende personerne i bøgerne

Ja, vil give dig ret i, at det er forholdsvis nemme bøger.. Jeg  studerer til daglig, og er derfor ikke så god til at få startet på de store filosofiske værker.. Jeg har rigeligt med læsning! Men det kommer måske senere, når jeg er færdiguddannet!

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nogen som ligger inde med godt "jeg er gravid og har lyst til at læse om babyer"-litteratur?
KH
Rosa

Anmeld

6. september 2009

otlitrom

Rosa skriver:

Nogen som ligger inde med godt "jeg er gravid og har lyst til at læse om babyer"-litteratur?
KH
Rosa

Nu er jeg ikke gravid, men har læst den med stor fornøjelse alligevel
" minus 9 til 1" og er skrevet af Jools Oliver. Konen til Jamie Oliver. Jeg synes den var humoristisk og der kommer med råd til, hvordan man klarer hverdagen med en baby.. Det er dog ikke en "lærebog", men en form for dagbog.. Jeg har læst den 1 gang, og tror jeg vil læse den igen, når jeg bliver gravid.. Om ikke andet, så for hyggens skyld.
Ellers er der en der hedder "Baby på vej" af Charlotte Clemmensen.. (Mener jeg) Den var min veninde meget glad for, og har anbefalet mig.. Har dog lagt baby-bøger lidt på hylden, indtil der sker noget.

Endnu et Tillykke herfra.. Er kun liiiidt misundelig.. hihi

Anmeld

6. september 2009

Mary

Jeg har lige akkurat læst Tusmørke og Nymåne på ialt 5 dage, det var helt vanvittigt! Kunne SLET ikke slippe dem. Er nu gået igang med Formørkelse, og ja, så venter jeg spændt på New moon kommer i bio  De er alle 3 bøger fra Twilight serien.

Ellers læser jeg også bøger af Elsebeth Egholm - serien om Dicte Svendsen, en jounalist i Århus. Rigtig god krimiserie!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.