Hvilken bog læser du for tiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

82Miraklet

Diana... skriver:

Twilight 2 (nymåne) læser jeg SÅ GOD.

HEHE Glæder mig for jeg er lige blevet færdig med nr 1.... Så skal forbi søster og hente 2´eren......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
jeg er i gang med Patricia Cornwell: kadaverfarmen en udemærket bog

Anmeld

5. september 2009

TbCp

Sidder og tænker på om der er andre bog orme herinde som mig selv
På en god måned få jeg læs 3-5 bøger og på en dårlig slet ingen.
Syntes at bøgernes verden er fantastisk, elsker at fordybe mig en god bog og lukke af for omverdenen.

Lige pt. læser jeg : En SHOPAHOLIC i New York og Alt på spil, mens SHOPAHOLIC i medgang og modgang ligger og venter.

Jeg har to påbegyndte bøger liggende på mit natbord men her ikke fået læst i dem de sidste par uger.
Den ene er Lars Daneskovs Far på færde.... den er rigtigt sjov!
Den anden er om Josef Mengele som var læge i Auschwitz - meget skræmmende bog

Anmeld

5. september 2009

Muffinmus

Læser Douglas Preston/Lincoln Child- I Pagt med djævlen :-)
God spændende læsning og det er nr 2 af deeres jeg læser og skal klart have fat i de sidste 4

Anmeld

5. september 2009

otlitrom

Jeanne skriver:

jeg er i gang med Patricia Cornwell: kadaverfarmen en udemærket bog

Jeg kæmper mig igennem Post Mortem af samme forfatter. Synes slet ikke den siger mig noget. Har du læst jele Scarpetta-serien?
Har lige læst "Hedebølge" af Lisa Marklund og den var supergod. Venter på den næste fra biblioteket.
Derudover har jeg i år været gennem en laaaang række bøger. Elsker at læse. Deriblandt:
Amina's Breve, Drageløberen, To Kaffe Og En Staveplade, Firmaets Mand, Michael Laudrups Tænder, Engle og Dæmoner, Morderisk bedrag, Ralphs Fest, The Other Side Of The Story ... Hmm.. Jeg kunne blive ved

Anmeld

5. september 2009

Maise

Hmm jeg læser Ib Michael for tiden. Har lige læst Blå Bror og Sorte huller og skla igang med vilde Engle. Ja enten hader eller elsker man ham.

Anmeld

5. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
kitty skriver:

Jeg kæmper mig igennem Post Mortem af samme forfatter. Synes slet ikke den siger mig noget. Har du læst jele Scarpetta-serien?
Har lige læst "Hedebølge" af Lisa Marklund og den var supergod. Venter på den næste fra biblioteket.
Derudover har jeg i år været gennem en laaaang række bøger. Elsker at læse. Deriblandt:
Amina's Breve, Drageløberen, To Kaffe Og En Staveplade, Firmaets Mand, Michael Laudrups Tænder, Engle og Dæmoner, Morderisk bedrag, Ralphs Fest, The Other Side Of The Story ... Hmm.. Jeg kunne blive ved

Nej det er den første af hende jeg er i gang med. Den er ikke overdreven god, men ganske udmærket. Valget stod mellem hende og Jane Austen, og Jane tabte

Anmeld

5. september 2009

Frk. Himmelblå

Til alle krimi-fans. - Og måske især jer, som nyder at læse Camilla Läckberg:

Mari Jungsteds serie af Gotlands-krimier kan virkelig anbefales. Serien begynder med "Den du ikke ser", så kom "I denne stille nat" efterfulgt af "Den inderste kreds", og senest er "Den døende Dandy" udkommet.

Det er (femi)krimier af den type, hvor man virkelig kommer ind på livet af de personer, som er involveret i opklaringsarbejdet omkring mordsagerne. Vi følger både journalister og politi i bedste Läckberg-stil.

Måske kender I allerede disse bøger, men jeg har først fået øjnene op for dem her i år, så synes lige, jeg ville give anbefalingen videre. Bøgerne er i øvrigt gode, hvis man, som jeg, er en lidt utålmodig læser, hvor der bare helst skal være spænding fra a-z.

God fornøjelse/læselyst
 - nu er efteråret jo kommet.

Anmeld

5. september 2009

AstridM

Jeg læser Det selvhelbredende menneske af Susahna Ehdin. Virkelig god bog. Hun lærer mig virkelig meget om krop og sind hænger sammen.

Det er en bog alle bør læse.
Der ud over læser jeg redigering på min egen bog, som gerne snart skulle være helt færdig.

Anmeld

5. september 2009

Muffinmus

kitty skriver:

he he, jeg har læste mange af dem, synes det er nemme bøger med relativ god underholdning og synes det er hyggeligt når man føler man kommer til at kende personerne i bøgerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.