JustAnotherName skriver:
Jeg har lige læst "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme.
Normalt læser jeg ikke ret mange bøger. Det er sådan kortvarigt at jeg lige får et flip og læser en bog. Og så kan der gå laaang tid, før det sker igen.
Jeg ejer MANGE af bøgerne fra serien "Virkelighedens Verden" og synes generelt altid de er skiii gode 
Det er heller ikke lang tid siden jeg læste "Hvor lagde jeg babyen", - ret morsom bog. Følger du hendes blog på nettet? Den er super god. SKAL bare ind hver morgen og se hendes nye indlæg. Får mig til at føle mig normal og at det ikke kun er for mig der sker fuldstændig sindsyge ting, ha ha!
Kan også varmt anbefale Overlevelsesguide til mødre af Maren Uthaug! Den er næsten bedre end Hvor lagde jeg babyen.
Ellers er jeg også totalt bogorm. Har altid gang i flere bøger, så er der noget at vælge i mellem alt efter sindsstemning, ha ha! Har ikke problemer med at huske handlingen eller personerne. Ville ønske min hukommelse var lige så skarp i det virkelige liv!!!!
Lige pt. er jeg i gang med "Jeg dræber af Giorgio Faletti", "Havets Katedral af Ildefonso Falcones", "Anna, min elskede af Magnus Utvik", "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster? af Maise Njor" og sidst men ikke mindst "Jens Otto Krag af Bo Lidegaard" - og jeg kan anbefale dem alle. Super gode bøger på hver sin måde.
Og hvis der er nogen der kan anbefale en bog til mig er de mere end velkomne.... elsker at læse
Anmeld