Hvilken bog læser du for tiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

sarulee

Jeg må også sige ja til at være en bogorm, men har ikke fået læst helt så meget som jeg plejede inden vi fik Mille.
Jeg læser hovedsagligt inden jeg skal sove og hvis det er en rigtig spændende bog så får jeg som regel læst alllllllt for længe...
Læser næsten kun krimier, lige nu er jeg igang med en der hedder Spyfluer af en forfatter jeg ikke kender. Men ellers elsker jeg serien med Hulebjørnens Klan - det er nok min favorit bog-serie. Og så elsker jeg Ken Follets Jordens Søjler samt den nye som jeg dog kun har læst på engelsk fordi jeg ikke ku vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

missKat

lige nu er det politikkens graviditetsbog - hahahaha

læser for lidt, men har gang i pigen der legede med ilden ved siden af.. men den har godt nok lagt siden jeg så mænd der hader kvinder i bio. Da jeg startede havde jeg ferie og vi var et par dage i sommerhus. Jeg læste helt vildt og kunne ikke smide den fra mig, men kommer jeg væk fra den hjemme, så kører hverdagen desværre forbi.

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Twilight 2 (nymåne) læser jeg SÅ GOD.

Anmeld

5. september 2009

oo

ork ja, jeg er også kæmpe bogorm, har altid en bog med mig uanset om det så er for at gå ned og handle. jeg var så snu at læse litteraturvidenskab, så der har jeg fået læst rigtig rigtig meget også - skønt!

lige nu læser jeg "The Mill on the Floss" af George Eliot, det er den bog jeg skriver bachelor om, så den skal læses grundigt, så det tar lidt længere tid end normalt. men jeg har lige lånt endnu en bog af Philippa Gregory om en af Henrik den 8. koner, så den skal jeg stene til i weekenden...mmmmm jeg elsker historiske romaner, når det sådan skal være på letlæseligt, nydelsesplan ellers ligger min præferance på kvindelige europæiske forfattere fra det 19. og 20. århundrede og skandinaviske kvindelige forfattere fra det 20. og 21. århundrede - med en svaghed for franske og russiske mandlige forfattere fra det 19. århundrede, yum yum!!

Anmeld

5. september 2009

Rose

JustAnotherName skriver:

Jeg har lige læst "Hvor lagde jeg babyen" af Julia Lahme.

Normalt læser jeg ikke ret mange bøger. Det er sådan kortvarigt at jeg lige får et flip og læser en bog. Og så kan der gå laaang tid, før det sker igen.

Jeg ejer MANGE af bøgerne fra serien "Virkelighedens Verden" og synes generelt altid de er skiii gode 

Det er heller ikke lang tid siden jeg læste "Hvor lagde jeg babyen", - ret morsom bog. Følger du hendes blog på nettet? Den er super god. SKAL bare ind hver morgen og se hendes nye indlæg. Får mig til at føle mig normal og at det ikke kun er for mig der sker fuldstændig sindsyge ting, ha ha!

Kan også varmt anbefale Overlevelsesguide til mødre af Maren Uthaug! Den er næsten bedre end Hvor lagde jeg babyen.

Ellers er jeg også totalt bogorm. Har altid gang i flere bøger, så er der noget at vælge i mellem alt efter sindsstemning, ha ha! Har ikke problemer med at huske handlingen eller personerne. Ville ønske min hukommelse var lige så skarp i det virkelige liv!!!!

Lige pt. er jeg i gang med "Jeg dræber af Giorgio Faletti", "Havets Katedral af Ildefonso Falcones", "Anna, min elskede af Magnus Utvik", "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster? af Maise Njor" og sidst men ikke mindst "Jens Otto Krag af Bo Lidegaard" - og jeg kan anbefale dem alle. Super gode bøger på hver sin måde. 

Og hvis der er nogen der kan anbefale en bog til mig er de mere end velkomne.... elsker at læse

Anmeld

5. september 2009

JustAnotherName

Det er heller ikke lang tid siden jeg læste "Hvor lagde jeg babyen", - ret morsom bog. Følger du hendes blog på nettet? Den er super god. SKAL bare ind hver morgen og se hendes nye indlæg. Får mig til at føle mig normal og at det ikke kun er for mig der sker fuldstændig sindsyge ting, ha ha!

Kan også varmt anbefale Overlevelsesguide til mødre af Maren Uthaug! Den er næsten bedre end Hvor lagde jeg babyen.

Ellers er jeg også totalt bogorm. Har altid gang i flere bøger, så er der noget at vælge i mellem alt efter sindsstemning, ha ha! Har ikke problemer med at huske handlingen eller personerne. Ville ønske min hukommelse var lige så skarp i det virkelige liv!!!!

Lige pt. er jeg i gang med "Jeg dræber af Giorgio Faletti", "Havets Katedral af Ildefonso Falcones", "Anna, min elskede af Magnus Utvik", "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster? af Maise Njor" og sidst men ikke mindst "Jens Otto Krag af Bo Lidegaard" - og jeg kan anbefale dem alle. Super gode bøger på hver sin måde. 

Og hvis der er nogen der kan anbefale en bog til mig er de mere end velkomne.... elsker at læse

Jeg har bogen "Mor på høje hæle" liggende på sengebordet.
Men det er endnu ikke lykkedes mig at komme igang med den.
Det skulle vist ellers også være en lidt komisk beretning om livet som mor kombineret med det liv man før havde (de høje hæle)

Min ynglings-bog (af de få jeg har læst) er en bog der hedder
"The burning bed / Den brændende seng"
Den er baseret på en sand historie. Om en kvinde, som lever sammen med en mand der tæver hende og begrænser hende og deres børn i sådan en grad at hun ikke kan komme fra ham, og den sidste udvej for hende bliver, at sætte ild til sengen mens han ligger og sover. Man følger retsagen og hører om hendes liv. Barsk og gribende historie!

- Den vil jeg ihvertfald gerne anbefale andre læse-lystne til at læse 

Anmeld

5. september 2009

FrkC

Jeg læser Harry Potter om og om og om og om igen Lige nu er jeg ved Harry Potter og Fønixordenen (igen igen)

Anmeld

5. september 2009

Mor.sander

Dejligt at se at vi er så mange der har næsen begravet så dybt i bøgerne

Vil da helt sikkert kigge mig igennem alle de bøger i læse for at se om det er noget jeg skal have stående på hylden

Er i så til at låne bøger på bibloteket eller køber i dem ?

Jeg køber bøgerne, da jeg godt kan lide at jeg bare kan finde den frem igen hvis jeg få lyst til at læse en bestemt bog igen og for det andet er jeg ikke skide god til at få afleveret bøgerne til tiden på bibloteket

Anmeld

5. september 2009

Jordbærpigen

Læser Tyskerungen af Camille Läckberg..

Anmeld

5. september 2009

Kloster

Hej.

Jeg er en helt ny bogorm. Men jeg har læst Isprinsessen og Prædikanten af Camilla Läckberg. Er skrevet op til Stenhuggeren af hende. Glæder mig sååå meget til at læse den. Har hørt, at det skulle være den beste af hendes værker.

Gik igang med Liza Marklund, men hun kan slet ikke fange mig.
Så lige pt læser jeg Til Nordpolen af Bettina Aller. Også rigtig god.

Har lånt en del krimier af Kirsten Holst. Nogle der ved om det er i stil med Läckberg??

Jeg nyder at læse. Stresser virkelig af med bøger, men de skal fange mig...
Læser ikke Virkeligheden Verden, da jeg slet slet slet ikke akn lægge disse  sørgelige skæbner fra mig igen.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.