hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Siber

JustAnotherName skriver:

Man kan hurtigt bygge noget mere på pædagog-uddannelsen ....tage nogle kurser som gør at man har speciale i et-eller-andet ??

Du kunne også bare skifte job - stadig indenfor samme felt.
For institutioner er så vidt forskellige - og det er måden at køre pædagogik på også. Så selvom stillingen er den samme kan stedet, børnene, kollegaerne og hele den måde hverdagen kører på være HELT anderledes end det gamle.

Ellers var det måske noget at blive handicap-hjælper / personlig hjælper ?
Eller omsorgshjælper/pædagog for (vanskelige) børn/unge - handicappede eller ældre ??

Dagplejer ??

tak for svar og fif

jeg går i tænke boks

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

qp

Siber skriver:

jeg er ikke vred på mine børn. Jeg havde bare en episode i dag hvor jeg kom helt op i det røde felt. Men nu må jeg ligge min dårlige samvittighed på hylden, jeg er jo kun et menneske, og det de gjorde var forkert. vi er gode venner igen. Men jeg bliver bare så ked............................

knus

Selvfølgelig bliver du ked - du elsker jo dine børn. De har allerede glemt det og en ny dag starter i morgen...
Hvis du får det bedre ved det, så tag en snak med dem i morgen og forklar dem hvad der skete og hvordan det efterfølgende påvirkede dig... Fortæl dem du elsker dem og så er den sag slut!!
Selv om jeg ikke kender dig ved jeg du er en god mor, for ellers havde du ikke reageret som du gør...

Kh Mariann

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.