hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

linemus

Søde ven Tror du ikke lige, du skal komme dig over i dag, inden du skifter jobretning? Du vil uden tvivl stå i samme situation en anden dag - sådan er det bare med de børn.

Er du glad for dit job? Har du tænkt på før, at det bare ikke er det du vil? Dine børn bliver jo også større, og så er det ikke længere samme aldersgruppe du har både på arbejde og hjemme.

Der er jo også mange forskellige grene inden for pædagog-faget, som qp nævner.

Gå nu i seng og sov, så du kan være frisk til en dejlig weekend med dine dejlige piger i skønne omgivelser.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

qp

Siber skriver:

ja det har du ret i!

Lige i dag er min forhistorie  at jeg havde kæmpe krise med mine tøser i dag. Jeg blev virkelig vred på dem, også blev jeg bare så ked bagefter.
Det skal lige siges, at jeg har været lidt stresset på jobbet, og er græsenke i disse dag. men jeg blev bare så vred og ked at jeg tænkte, ej jeg gider ikke at være pædagog, hvis jeg ikke kan være ordentlig mor (for det følte jeg mig ikke lige i dag) Men så var det bare jeg tænkte hvad skal jeg så?

som jeg skrev før, hvilket jo ville du tilbyde en pædagog?

ej jeg er nok bare lidt træt, så jeg ikke kan formulere mig ordentlig.

undskyld, måske skal jeg bare have et los i røven. Fra 1 nov kan jeg muligvis gå ned i tid, og det håber jeg kan hjælpe!

Knus Siber

ps du må gerne komme med forslag selv om jeg lyder som en der har spist svampe

Det er OK, at blive vred på sine børn HVIS man OGSÅ er menneske nok til, at sige undskyld!
Det påvirker da ikke dine faglige evner.... Det er jo sådan, at når man befinder sig i en professionel kontekst opfører man sig jo som oftest derefter ...
Vi er alle mennesker og ingen af os er perfekte.

Anmeld

4. september 2009

Siber

Zafir skriver:

Social rådgiver måske? Eller lærer?...

Eller hvis du bare helt vil ud af det der med børn, så kan du altid blive handicaphjælper. Så kan du have 1½ døgnvagt om ugen og være fuldtidsmor de resterende dage i ugen  Det er FEDT  Har været der

ja det var måske værd at overveje!

Tak knus, må heller logge af nu, før i tror jeg er helt gak

Anmeld

4. september 2009

qp

Og egentlig når jeg tænker mig om, så synes jeg da ærlig talt heller du burde få styr din såkaldte vrede i forhold til dine børn fremfor, at skifte jobretning....

Anmeld

4. september 2009

JustAnotherName

Man kan hurtigt bygge noget mere på pædagog-uddannelsen ....tage nogle kurser som gør at man har speciale i et-eller-andet ??

Du kunne også bare skifte job - stadig indenfor samme felt.
For institutioner er så vidt forskellige - og det er måden at køre pædagogik på også. Så selvom stillingen er den samme kan stedet, børnene, kollegaerne og hele den måde hverdagen kører på være HELT anderledes end det gamle.

Ellers var det måske noget at blive handicap-hjælper / personlig hjælper ?
Eller omsorgshjælper/pædagog for (vanskelige) børn/unge - handicappede eller ældre ??

Dagplejer ??

Anmeld

4. september 2009

Siber

qp skriver:

Det er OK, at blive vred på sine børn HVIS man OGSÅ er menneske nok til, at sige undskyld!
Det påvirker da ikke dine faglige evner.... Det er jo sådan, at når man befinder sig i en professionel kontekst opfører man sig jo som oftest derefter ...
Vi er alle mennesker og ingen af os er perfekte.

arhmen du har jo så evig ret!

Jeg begynder jo næsten at hyle, måske skulle jeg bare gå i seng

Knus

Anmeld

4. september 2009

Siber

linemus skriver:

Søde ven Tror du ikke lige, du skal komme dig over i dag, inden du skifter jobretning? Du vil uden tvivl stå i samme situation en anden dag - sådan er det bare med de børn.

Er du glad for dit job? Har du tænkt på før, at det bare ikke er det du vil? Dine børn bliver jo også større, og så er det ikke længere samme aldersgruppe du har både på arbejde og hjemme.

Der er jo også mange forskellige grene inden for pædagog-faget, som qp nævner.

Gå nu i seng og sov, så du kan være frisk til en dejlig weekend med dine dejlige piger i skønne omgivelser.

Knus Line

ja tak søde Line,

jeg tror jeg skal gå i seng og sove, og glemme alt om dagen i dag, som egentlig også har været god! De har jo allerede glemt det, og vi har jo kysset og krammet, og jeg og de har sagt undskyld

Knus stortudende Siber

Anmeld

4. september 2009

Siber

Dutte84 skriver:

Du ved det bedst selv - Hvad du skal være...

ja det gør jeg måske nok!

Anmeld

4. september 2009

Siber

kitty skriver:

Bliv sygeplejerske! Det er et fantastisk job, hvor du virkelig også kan benytte dine pædagogiske evner og erfaringer! Mange muligheder for videre uddanelse og det er et slaraffenland, fuldt af ledige, spændende stillinger...
Jeg elsker mit (kommende) job er stadig stud.

tja og måske!

Tak for forslag

Anmeld

4. september 2009

Siber

qp skriver:

Og egentlig når jeg tænker mig om, så synes jeg da ærlig talt heller du burde få styr din såkaldte vrede i forhold til dine børn fremfor, at skifte jobretning....

jeg er ikke vred på mine børn. Jeg havde bare en episode i dag hvor jeg kom helt op i det røde felt. Men nu må jeg ligge min dårlige samvittighed på hylden, jeg er jo kun et menneske, og det de gjorde var forkert. vi er gode venner igen. Men jeg bliver bare så ked............................

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.