hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Siber

Skønne madammer har brug for jeres hjælp

Det store spørgsmål, hvis jeg ikke skal være pædagog længere, hvad skal jeg så være?????

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

qp

Æhh det er da ik noget man kan svare på hvis man ik kender dig? ... hehe

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Siber skriver:

Skønne madammer har brug for jeres hjælp

Det store spørgsmål, hvis jeg ikke skal være pædagog længere, hvad skal jeg så være?????

Knus Siber

Hvorfor skal du da ikke være pædagog?... det ville helt klart være lidt nemmere med lidt forhistorie

Anmeld

4. september 2009

Mira0911

Du ved det bedst selv - Hvad du skal være...

Anmeld

4. september 2009

Siber

qp skriver:

Æhh det er da ik noget man kan svare på hvis man ik kender dig? ... hehe

ja det har du hetl ret i. Men jeg er bare ved at finde ud af om jeg måske skal skifte job type eller. det kunne være at I havde en knald god ide til noget andet. Men ok det er svært når i ikke kender mig, og bla bla bla........................

men hvem er jeg!
34 år, to tøser på 2 og 4 (og måske er det derfor jeg gerne vil finde på noget andet) eller også lave noget tilsvarende hvis du forstår.

Nej nu ved jeg hvad jeg vil spørge om i stedet for

Hvilke typer job ville tilbyde en pædagog (hvis det ikke skulle være det hun lavede i forvejen)

ok det lyder jo som om jeg har spist svampe!
Nå jeg sender det alligevel

Knus Siber

Anmeld

4. september 2009

qp

Lærer? evt....

Pædagogfaget er jo mega bredt, der burde da være et el andet NYT du kunne interessere dig for?
- Vuggestue
- Børnehave
- Sindslidende
- Narkomaner
- Unge
- Ældre

Anmeld

4. september 2009

otlitrom

Bliv sygeplejerske! Det er et fantastisk job, hvor du virkelig også kan benytte dine pædagogiske evner og erfaringer! Mange muligheder for videre uddanelse og det er et slaraffenland, fuldt af ledige, spændende stillinger...
Jeg elsker mit (kommende) job er stadig stud.

Anmeld

4. september 2009

Siber

Zafir skriver:

Hvorfor skal du da ikke være pædagog?... det ville helt klart være lidt nemmere med lidt forhistorie

ja det har du ret i!

Lige i dag er min forhistorie  at jeg havde kæmpe krise med mine tøser i dag. Jeg blev virkelig vred på dem, også blev jeg bare så ked bagefter.
Det skal lige siges, at jeg har været lidt stresset på jobbet, og er græsenke i disse dag. men jeg blev bare så vred og ked at jeg tænkte, ej jeg gider ikke at være pædagog, hvis jeg ikke kan være ordentlig mor (for det følte jeg mig ikke lige i dag) Men så var det bare jeg tænkte hvad skal jeg så?

som jeg skrev før, hvilket jo ville du tilbyde en pædagog?

ej jeg er nok bare lidt træt, så jeg ikke kan formulere mig ordentlig.

undskyld, måske skal jeg bare have et los i røven. Fra 1 nov kan jeg muligvis gå ned i tid, og det håber jeg kan hjælpe!

Knus Siber

ps du må gerne komme med forslag selv om jeg lyder som en der har spist svampe

Anmeld

4. september 2009

Siber

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Siber skriver:

ja det har du ret i!

Lige i dag er min forhistorie  at jeg havde kæmpe krise med mine tøser i dag. Jeg blev virkelig vred på dem, også blev jeg bare så ked bagefter.
Det skal lige siges, at jeg har været lidt stresset på jobbet, og er græsenke i disse dag. men jeg blev bare så vred og ked at jeg tænkte, ej jeg gider ikke at være pædagog, hvis jeg ikke kan være ordentlig mor (for det følte jeg mig ikke lige i dag) Men så var det bare jeg tænkte hvad skal jeg så?

som jeg skrev før, hvilket jo ville du tilbyde en pædagog?

ej jeg er nok bare lidt træt, så jeg ikke kan formulere mig ordentlig.

undskyld, måske skal jeg bare have et los i røven. Fra 1 nov kan jeg muligvis gå ned i tid, og det håber jeg kan hjælpe!

Knus Siber

ps du må gerne komme med forslag selv om jeg lyder som en der har spist svampe

Social rådgiver måske? Eller lærer?...

Eller hvis du bare helt vil ud af det der med børn, så kan du altid blive handicaphjælper. Så kan du have 1½ døgnvagt om ugen og være fuldtidsmor de resterende dage i ugen  Det er FEDT  Har været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.