Fantastisk bogtilbud - og spørgsmål til Kongster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

kongster-vb

Suk, jeg kan bare ikke se det charmerende ved Harry. Sorry. Jeg synes han har personlighed som en våd karklud. Og jeg gættede hvem det var 2/3 inde i Hypnotisøren :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Suk, jeg kan bare ikke se det charmerende ved Harry. Sorry. Jeg synes han har personlighed som en våd karklud. Og jeg gættede hvem det var 2/3 inde i Hypnotisøren :-P
I må have nogle fantastiske karklude derovre i Brønshøj! 2/3 inde i bogen - men var det ikke også først cirka der, man overhovedet 'mødte' vedkommende? Jeg synes, der skal strøs små spor ud fra side 75. Måske 80. Agatha Christie dumper jo så fuldstændigt med den der klassiker på øen - 'And then there were none' - den med 10 små negerdrenge. Der har man ikke en ærlig chance, før bogen slutter. Måske skulle man have indført nogle 'Krimi-Dogmer', som alle skal rette sig efter? Også gerne noget med, at vi ikke GIDER høre om kvindelige hovedpersoners banale familieliv!

Anmeld

3. juni 2010

kongster-vb

Enig! I det med kvindernes privatliv. Eller nogens faktisk... Og okay, jeg løj. Jeg gættede det på side 455 (Spunk - læs ikke mere med i denne tråd!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.