I dag fandt jeg Jo Nesbøs 'Panserhjerte' til kun 55 kroner - normalt koster den op til 300 - i min lokale Kvickly. Hvis der er tale om et landsdækkende tilbud, så skynd jer i Kvickly i morgen og køb den! Den er fremragende, spændende, grusom, fantastisk - og jeg tror, man også kan have glæde af at læse den, selv om man ikke har læst alle de andre Harry Hole-bøger. Personligt har jeg læst dem i ret vilkårlig rækkefølge.
Når tilbuddet for mit vedkommende virker ekstraordinært fantastisk, så skyldes det, at jeg havde lånt bogen af min mor, som havde lånt den af sin nabo - hvorefter vores hundehvalp en nat satte tænderne i den og efterlod den i læsbar, men absolut ikke særlig pæn tilstand. Så er man da mere end heldig, når man ikke skal lægge 300 kroner for en bog, man bare havde lånt (og ikke passet helt godt nok på - hunden plejer kun at ødelægge sko...)
Kongster - det er din mors mands bog, og vi går herhjemme og spekulerer på, om han vil kunne se det morsomme i det, hvis vi først præsenterer den maltrakterede bog for ham, tapet hist og pist, med et 'Tak for lån - den kan altså stadig sagtens læses!' :P Hvad tror du?
Anmeld