Fantastisk bogtilbud - og spørgsmål til Kongster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

I dag fandt jeg Jo Nesbøs 'Panserhjerte' til kun 55 kroner - normalt koster den op til 300 - i min lokale Kvickly. Hvis der er tale om et landsdækkende tilbud, så skynd jer i Kvickly i morgen og køb den! Den er fremragende, spændende, grusom, fantastisk - og jeg tror, man også kan have glæde af at læse den, selv om man ikke har læst alle de andre Harry Hole-bøger. Personligt har jeg læst dem i ret vilkårlig rækkefølge. Når tilbuddet for mit vedkommende virker ekstraordinært fantastisk, så skyldes det, at jeg havde lånt bogen af min mor, som havde lånt den af sin nabo - hvorefter vores hundehvalp en nat satte tænderne i den og efterlod den i læsbar, men absolut ikke særlig pæn tilstand. Så er man da mere end heldig, når man ikke skal lægge 300 kroner for en bog, man bare havde lånt (og ikke passet helt godt nok på - hunden plejer kun at ødelægge sko...) Kongster - det er din mors mands bog, og vi går herhjemme og spekulerer på, om han vil kunne se det morsomme i det, hvis vi først præsenterer den maltrakterede bog for ham, tapet hist og pist, med et 'Tak for lån - den kan altså stadig sagtens læses!' :P Hvad tror du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

kongster-vb

He he he. Hvis ikke du tør, så send den til mig - så gør jeg det! :evil: Det vil han sagtens kunne se det sjove i!

Anmeld

30. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
He he he. Hvis ikke du tør, så send den til mig - så gør jeg det! :evil: Det vil han sagtens kunne se det sjove i!
Jeg tror, jeg kaster mig ud i det selv. Det var meget morsomt, da mine børn stod og tapede den sammen og sagde 'Arh, det kan han da ikke se' - og: 'Er han gammel? Lige så gammel som mormor? - Så kan han i hvert fald ikke se det!'

Anmeld

30. maj 2010

kongster-vb

Ha ha ha. Det bliver bedre og bedre! Fortæl du ham det... :-) Han er faktisk en gemytlig ældre herre (når man kender ham og lige har givet ham sådan en 10-15 år til tilvænning)

Anmeld

30. maj 2010

kongster-vb

Og så skulle du læse 'Hypnotisøren'. Den er godt nok spændende!!

Anmeld

30. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Og så skulle du læse 'Hypnotisøren'. Den er godt nok spændende!!
Den investerede jeg selv i, da jeg ikke kunne vente på, andre fik den læst færdig, så jeg kunne låne den. Jo, den er god, og jeg glæder mig til den næste i serien - men jeg blev alligevel lidt skuffet over, at den blev så actionpræget til sidst med bussen i vandet og alt det der. Det ligner næsten et bevidst og meget målrettet forsøg på at få nogen til at filmatisere den - måske er jeg bare ikke så god til at 'følge med', når det bliver ren ydre handling uden refleksioner, følelser osv. Eller også er jeg erhvervsskadet... Og ja, han er bestemt gemytlig - det er jo bare 'den gamle' nabomand - men lige netop ham turde jeg knap nok aflevere en bog med et enkelt æseløre til ;)

Anmeld

31. maj 2010

kongster-vb

AArrrgggg stooop. Jeg er kun halvt igennem den, så du må ikke afsløre for meget :-)

Anmeld

31. maj 2010

Lars F-vb

Jeg kan godt li' Jo Nesbø, men i mindre doser. Der skal pause imellem, ellers bliver jeg træt af ham - eller rettere, af Harry Hole. Hypnotisøren har jeg ikke prøvet endnu. Jeg tror jeg venter til jeg kan finde den som lydbog. Krimier som lydbog passer perfekt til husarbejde, vasketøj og denslags.

Anmeld

31. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
AArrrgggg stooop. Jeg er kun halvt igennem den, så du må ikke afsløre for meget :-)
Så jeg skal ikke fortælle, at det er bussen i vandet, der er morderen?

Anmeld

31. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Lars F skrev:
Jeg kan godt li' Jo Nesbø, men i mindre doser. Der skal pause imellem, ellers bliver jeg træt af ham - eller rettere, af Harry Hole.
Jeg får aldrig nok af Harry Hole, og han bliver bedre og bedre. Det var ham, jeg skulle have giftet mig med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.