Charlotte d. 17. skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Er helt enig i, at der er nogle her i debatten, der er hurtige og skarpe i replikken - meeen synes ikke helt, at du yder Bibi retfærdighed i din sammensætning af indlæg.
Du har dén med, hvor NikiFin skriver, at hun er bange for operationer osv. - og går så direkte til et indlæg, hvor Bibi beder hende starte en anden tråd..
Her er vi så uenige. Ordlyden af Soaps indlæg er: 'Sig mig Nikifin, er det noget du ikke har problemer med ? Kunne være dejligt med en positiv tråd eller bar enkelt indlæg fra din side af , jeg blir hel dårlig af at læse al den negativitet.'
Jeg synes ikke, det er nogen venlig eller neutral bemærkning, snarere skarp og sarkastisk, for nu at bruge dine egne ord. Nikifin spørger om noget og modtager et ikke-svar, som går på hendes personlighed - i negativ forstand. At hun svarer tilbage på det, forstår jeg udmærket. Og så er Bibi der straks og får det vendt til, at det er Nikifin, der spolerer tråden.
Nikifins spørgsmål kan da for pokker ikke ødelægge dagen eller humøret hos nogen - med mindre, man stiler efter det.
Jeg mener IKKE, det er useriøst af Nikifin at stille sit spørgsmål - det useriøse er at slæbe sine stridigheder fra andre tråde med over i din. Nikifin holdt sig faktisk til emnet...
Jamen der blir plukket i rækkefølgen - det er dét der irriterer mit øje. Det kunne se ud som om, man er ude efter Bibi - men ved godt jeg tolker nu :ohmy:
Kender godt den nøjagtige ordlyd fra Soaps indlæg, og her kan man vel sige, at det er dig, der tolker - jeg læser bare et spørgsmål, efterfulgt af et ønske om en positiv tråd.
..at Soap efterfølgende skriver, at hun blir dårlig, af at læse al den negativitet, har hun vel lov til - det drejer sig jo kun om hende selv ;)
Synes heller ikke det var useriøst af NikiFin at stille sit spørgsmål i denne tråd - og jeg svarede hende seriøst og efter bedste evne..
At du mener, at NikiFin holdt sig til emnet, da hun svarer på Soaps indlæg - ja det har jeg altså svært ved at se :( (da hun siger, at hun ikke har problemer med sin tissemand osv.)
...at Bibi efterfølgende blandede sig, opfattede jeg sådan, at hun kraftigt pointerede, at tråden var ved at køre af sporet.
Anmeld